بسته های اینترنتی با دستور وزیر ارزان می شود؟

ژیوار

درشرایطی که برخی اپراتورهای تلفن همراه اقدام به افزایش قیمت بسته های اینترنتی خود گرفته اند، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آنها اخطار داد که باید قیمت ها را به روال قبل بازگردانند.

به گزارش کاماپرس، بررسی قیمت بسته های اینترنتی برخی اپراتورهای تلفن همراه در اپلیکیشن ها حکایت از افزایش قیمت این بسته ها دارد و در برخی موارد قیمت ها رشد دوبرابری داشته است، موضوعی که گلایه و اعتراض مصرف کنندگان را به همراه داشته است.
البته اپراتورهای همراه در واکنش به این اعتراض ها اعلام کردند، بسته‌هایی که کاربران نسبت به حذف آنها اعتراض دارند، همچنان در وب‌سایت این اپراتورها موجود است و کاربران می‌توانند بسته مورد نظر خود را از آنجا خریداری کنند و این بسته ها از اپلیکیشن‌ اپراتورها، حذف شده است.
در این میان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم نسبت به این افزایش قیمت هشدار داد و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارسال اخطار به اپراتورهای متخلف در زمینه افزایش قیمت، اعلام کرد که قیمت‌ها باید به قبل بازگردد.به گزارش ایسنا، حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در توییترش نوشت: “بالابردن قیمت در برخی اپراتورهای تلفن همراه، در حالی که مردم به‌دلیل شیوع کرونا وابستگی بیشتری به فضای مجازی پیدا کرده‌اند، غیرمنطقی و غیرمعقول است و سازمان تنظیم با آن مخالفت کرده است. برخورد قانونی با اپراتورهای متخلف از صبح با ارسال اخطار آغاز شد. قیمت‌ها باید به قبل بازگردد.”

نگاهی به افزایش قیمت بسته ها

بررسی ها نشان می دهد که در درگاه USSD و اپلیکیشن ایرانسل تعرفه فروش بسته های اینترنتی ایرانسل یک شبه، دوبرابر شده است و این در حالی است که قیمت ها در سایت رسمی ایرانسل مانند سابق است.
برای مثال بسته ۱۵ گیگابایتی که پیش از این ۳۷ هزار تومان بوده است، هم اکنون از لیست بسته یکی از اپراتور‌ها حذف شده است و بسته ۷.۵ گیگابایتی با قیمت ۳۷ هزار تومان جایگزین آن شده است.

دریان سفر امید

 

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بسته های اینترنتی با دستور وزیر ارزان می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز