19 کشته و زخمی در انفجار کلینیک پزشکی در تجریش

ژیوار

بر اساس اعلام رسانه ها متاسفانه انفجار در یک کلینیک پزشکی در تجریش موجب کشته شدن 13 نفر و زخمی شدن 6 نفر از هم‌وطنان شده است .

به گزارش کاماپرس، انفجار شدید در کلینیک سینا در تجریش بر اساس برخی گزارش های تائید نشده تاکنون 13 کشته – و طبق اعلام برخی منابع آگاه 17 کشته – برجای گذاشته است.

تعداد کشته های این حادثه هنوز از سوی مسئولان مرتبط  به صورت رسمی اعلام نشده و آمار کشته ها تاکنون بر اساس اعلام گزارش های تایید نشده منتشر شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه سه شنبه درباره این انفجار گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۱ امشب بر اثر انفجار کپسول اکسیژن رخ داد و وقوع حادثه بلافاصله به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.
جلال ملکی اظهار داشت: این حادثه در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس در یک کلینیک درمانی به وقوع پیوسته است. این ساختمان پزشکی به بخش‌های جراحی زیبایی، رادیولوژی، داروخانه و غیره مجهز بوده و دارای پنج طبقه است.

آتش خاموش شد

دریان سفر امید

جانشین فرمانده انتظامی تهران درباره این انفجار گفت: تعدادی از کپسولهای اکسیژن در محل مذکور منفجر شده و در حال حاضر نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و امدادی در محل حادثه حضور دارند. سردار حمید هداوند، اظهار کرد: خوشبختانه آتش خاموش شده و نیروهای امدادی در حال تخلیه ساختمان محل حادثه هستند.

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران نیز در مورد حادثه انفجار در شمال تهران گفت: نیروهای آتش‌نشانی، انتظامی و خدماتی در محل حادثه حضور دارند.

وی ادامه داد: با توجه به نشت گازی که به وجود آمده و باعث انفجار شده است نیروهای آتش نشان در حال اطفاء حریق هستند .

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: خواهشمندم مردمی که در منطقه حضور دارند، خیابان را ترک کنند که عوامل آتش‌نشانی بتوانند کار خود را انجام دهد.

13 کشته رسما تایید شد

پیمان صابریان رییس اورژانس تهران در گفت وگو با  ایلنا درباره جزییات تکمیلی حادثه آتش سوزی در بیمارستان سینا گفت: متاسفانه براثر این حادثه تاکنون ۱۳ نفر جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: همچنین ۶ مصدوم نیز به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده اند.

رییس اورژانس تهران گفت: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

این خبر تکمیل می شود …

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز