جدیدترین ماشین لباسشویی های اسنوا در بازار

با گذشت زمان و پیشرفت علم، تکنولوژی به کمک بشر آمده تا کارها ساده‌تر و سریع‌تر انجام شوند. حوزه لوازم‌خانگی نیز از این امر مستثنا نبوده و مکانیزه شده کارهای خانه، صرفه‌جویی در زمان و انرژی را برای انسان‌ها به ارمغان آورده است. مثلاً ماشین لباسشویی بخشی جدایی‌ناپذیر از هر آشپزخانه شده و شستن لباس‌های کثیف کار آسانی شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

برند اسنوا سال‌هاست که در زمینه تولید لوازم‌خانگی مختلف فعال بوده و با تولید انواع لباسشویی بخشی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده است. در ادامه کاماپرس با جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی جدیدترین ماشین لباسشویی‌های این برند را شناسایی کرده و معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی اس دبلیو ام 84 هزار و 616 اسنوا

این مدل ماشین لباسشویی اسنوا ظرفیت هشت کیلوگرمی دارد. درب دستگاه به‌صورت اتوماتیک باز می‌شود. این لباسشویی از قابلیت واش این واش پشتیبانی می‌کند. با این قابلیت امکان اضافه‌کردن لباس در حین شستشو وجود دارد. رده مصرف انرژی دستگاه آ +++ است. موتور دیجیتال اینورتر که در این ماشین لباسشویی استفاده شده، باعث شده تا میزان تولید صدا به حداقل برسد.

 

ماشین لباسشویی مدل اس دبلیو ام 94 هزار و 536 اکتا پلاس

ظرفیت این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرم بوده و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. با قابلیت بخار جادویی این ماشین لباسشویی باکتری‌های آلرژی‌زا از لباس‌ها پاک‌سازی شده و اتوکشی آنها نیز آسان‌تر می‌شود. درام الماسه‌های موجود در این دستگاه باعث شده تا عمل شستشو با دست شبیه‌سازی شده و لباس‌ها به‌خوبی تمیز شوند. 14 برنامه شستشوی متفاوت برای دستگاه در نظر گرفته شده است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل اس دبلیو ام 84 هزار و 526

ظرفیت این دستگاه 8 کیلوگرم است. درب آن به‌صورت کششی و تا زاویه 120 درجه باز می‌شود. این دستگاه از سیستم بخار جادویی پشتیبانی کرده و 14 برنامه مختلف شستشوی انواع لباس‌ها برای آن تعریف شده است. این لباسشویی دارای یک نمایشگر ال‌سی‌دی برای نمایش‌دادن وضعیت شستشو بوده و دکمه‌های آن به‌صورت مکانیکی هستند. حداکثر دور خشک‌کن دستگاه هزار و 400 دور در دقیقه است.

ماشین لباسشویی اس دبلیو ام 82 هزار و 306 سری هارمونی

15 برنامه مختلف شستشو از جمله شستشوی سریع و اقتصادی در این دستگاه تعریف شده است. ظرفیت این ماشین لباسشویی سری هارمونی 8 کیلوگرم است. موتور دستگاه از نوع دیجیتال اینورتر است که سروصدا و لغزش کمی را ایجاد می‌کند. حداکثر دور خشک‌کن موتور هزار و 200 دور در دقیقه است.

ماشین لباسشویی اس دبلیو ام 82 هزار و 226 اسنوا

دیگ این ماشین لباسشویی از نوع درام الماسه است که تأثیر بسزایی در تمیزی کامل لباس‌ها دارد. سیستم بخارشو و مجیک استیم این دستگاه به لطافت و اتوکشی ساده‌تر لباس‌ها کمک شایانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این لباسشویی می‌توان به قابلیت تمیزکننده خودکار، شروع شستشو با تأخیر و  سیستم عیب‌یابی خودکار اشاره کرد. ظرفیت این دستگاه 8 کیلوگرم است.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز