چطور مرسولات پستی را رهگیری را کنیم؟

ژیوار

ارسال نامه و بسته‌های پستی از دیرباز یکی از دغدغه‌های مهم انسان‌ها بوده است. امروزه نیز با گسترش کسب و کارهای اینترنتی، اهمیت و ضرورت استفاده از خدمات پستی بیش از گذشته احساس می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خدمات کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افزایش استفاده از خدمات پستی و استقبال مردم از خریدهای اینترنتی و آنلاین، موجب شده تا سرویس‌های پستی، خدمات ویژه و متنوعی را برای مشتریان خود در نظر بگیرند. سامانه رهگیری پستی مرسولات، یکی از خدماتی است که در راستای تسهیل ارسال پستی در خریدهای اینترنتی فراهم شده و مشتری می‌تواند با استفاده از آن با خیالی آسوده و مطمئن خرید کند. کاماپرس در ادامه به معرفی سامانه رهگیری پستی و نحوه استفاده از آن می‌پردازد.

سامانه رهگیری پستی چیست؟

سامانه رهگیری پستی به معنای تعبیه یک روش قابل اطمینان و در دسترس برای مشتریان و گیرندگان پستی است که از طریق آن، از وضعیت بسته پستی خود مطلع شوند. سرویس‌های پستی مختلف، روش‌های متعددی را برای رهگیری پستی مرسولات درنظر گرفته‌اند.

سامانه رهگیری پستکس چطور کار می‌کند؟

پستکس بسته‌های ارسالی را از درب خانه ارسال کننده تحویل گرفته و از طریق یکی از راه‌های حمل و نقل از جمله هوایی، زمینی، ریلی و دریایی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست گیرنده می‌رساند. رهگیری پستی در پستکس به سه صورت امکان‌پذیر است؛

دریان سفر امید

رهگیری پستی مرسولات با کد رهگیری

درحال حاضر، تمامی سرویس‌های پستی از جمله پستکس با کمک متخصصان کامپیوتر، تمامی بسته‌های ارسالی را با شماره‌گذاری خاصی مشخص می‌کنند که این شماره، کد رهگیری پستی است که با استفاده از آن می‌توان از وضعیت بسته پستی مطلع شد.

کد رهگیری پستی، پس از دریافت بسته از ارسال کننده، به‌وسیله پیامک به اطلاع گیرنده رسیده و گیرنده می‌تواند تا زمان دریافت بسته از مامور پستکس، با وارد کردن این کد در سامانه رهگیری مرسولات پستی پستکس، از وضعیت بسته خود مطلع شود.

اطلاعات ثبت شده در سامانه رهگیری شامل تمام جزئیات مربوط به بسته از جمله وزن بسته، هزینه ارسال، تاریخ و ساعت دقیق پذیرش بسته، اسامی فرستنده و گیرنده مرسوله است.

رهگیری پستی با ارسال پیامک

پستکس همچنین وضعیت سفارش و مرسوله مشتری را ارسال پیامک، مرحله به مرحله به اطلاع او می‌رساند. البته در این مورد دقت کنید که تنها سرشماره پیامک‌های پستکس 10004440044440 است.

رهگیری پستی از طریق حساب کاربری

از دیگر مزیت‌های ارسال مرسوله با پستکس، قابلیت پیگیری وضعیت سفارش و مرسوله از طریق حساب کاربری است. در این روش، مشتری می‌تواند با ورود به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه «سفارشات من»، وضعیت مرسوله خود را مشاهده کند.

مزیت رهگیری پستی با پستکس

پستکس با فراهم کردن روش‌های متعدد رهگیری پستی مرسولات، خیال مشتریان خود را از بابت سلامت و وضعیت بسته‌های پستی آن‌ها راحت کرده است. ضمن این‌که، قابلیت رهگیری پستی مرسولات، برای تمامی روش‌های ارسال از جمله پیک درون شهری، پست داخلی، پست پیشتاز و پست بین المللی، حمل و نقل سنگین، ارسال سازمانی و سفارش انبوه فراهم شده است.

پستکس به‌عنوان اولین هاب سنتی ایران، در زمینه ارائه خدمات پستی آنلاین به‌شکل درب تا درب فعالیت می‌کند. پستکس امکان مقایسه قیمت و کیفیت سرویس‌های پستی موجود را در وبسایت خود فراهم کرده، تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل، سرویس موردنظر خود را انتخاب کنند. پس از انتخاب سرویس موردنظر و ارسال بسته پستی، می‌توانید به یکی از روش‌های گفته شده، از وضعیت بسته پستی خود مطلع شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز