پرفروش ترین باتری های موبایل در بازار

باتری موبایل-کاماپرس
ژیوار

پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا افراد زیادی به خریدهای اینترنتی تمایل پیدا کنند. در این میان خرید اینترنتی گوشی‌های تلفن همراه با باتری‌های باکیفیت و طول عمر بالا به مشتریان کمک می کند که راحت‌تر خرید خود را انجام دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ظرفیت باتری، برای خرید گوشی با شارژدهی بالا نخستین و مهم‌ترین معیاری است که باید به آن توجه کنید. امروزه گوشی‌های هوشمند با ظرفیت‌های مختلفی از باتری عرضه می‌شوند که می‌توانند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشند.

با خرید اینترنتی باتری موبایل از مراکز معتبر نیازی به تعویض باتری بعد از مدت کوتاهی نیست و کیفیت تلفن همراه حفظ می شود. طول عمر باتری با استفاده‌ای که کاربران ازتلفن همراه و برنامه‌های آن انجام می‌دهند ارتباط مستقیمی دارد. باتری‌های قوی و اصلی عملکرد موبایل را افزایش می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید معرفی شد

گوشی ‌های شیائومی سری ردمی کا 60 معرفی شدند + جزئیات

باتری‌های مخصوص تلفن همراه مدل‌های مختلفی دارند و در خرید اینترنتی لازم باید به نوع آن توجه شود زیرا باتری‌های تلفن همراه وظیفه دارند انرژی مورد نیاز را تامین کنند، در واقع باتری‌ها کاربرد زیادی دارند و طی چند سال ممکن است کاربرد اولیه باتری موبایل کاهش یابد و به تعویض این نوع باتری نیاز باشد اما باتری‌های اصلی اندازه استاندارد دارند و نوشته‌های خاصی بر روی این نوع باتری اورجینال بودن آن را مشخص می‌کند.

در ادامه کاماپرس به معرفی پرفروش ترین باتری های موبایل در سایت جی اس ام باتری می پردازد؛

باتری ایسوس زنفون

این باتری دارای ظرفیت 3000 میلی آمپری و غیرقابل جابجایی از نوع LiPoاست. عملکردهای استاندارد مانند ارسال پیام کوتاه، بازی کردن و برقراری تماس، می‌تواند آسیب‌های زیادی را در این باتری تلفن همراه ایجاد کند. اجرای فیلم با وضوح بالا که 90 دقیقه به طول می‌انجامد باتری را 26 درصد تخلیه کرده و به شما انرژی کافی برای لذت بردن از تماشای فیلم را می‌دهد.  شارژ سریع دارد و در طی نیم ساعد حدود 50 درصد از تلفن را پر می کند.

باتری آیفون

باتری آیفون دارای ظرفیت 2915 میلی آمپری است و از نوع لیتیوم پلیمری است. با خرید باطری اصلی آیفون می توان انتظار داشته باشید که کارایی و عملکرد گوشی تان همانند روز اولش شود و چند سالی به عمر کلی دستگاه آیفون شما اضافه شود.

باتری آیفون-کاماپرس

باتری گوشی ال جی 5

قیمت باتری گوشی‌های ال جی خیلی زیاد نیست. باتری لیتیوم یونی گوشی ال جی با ظرفیت 2800 میلی آمپر و ولتاژ 3.8 ولت می‌تواند به سادگی عملکرد گوشی را به کیفیت روز اول بازگرداند.

باتری گوشی سامسونگ A10S

طبق معمول باید از شارژر اصلی استفاده کنید و میزان روشنایی صفحه نمایش را روی 50 درصد تنظیم شود. غیرفعال کردن GPSبه ذخیره شارژ باتری کمک می کند. به یاد داشته باشید که برای استفاده از سرویس های نیازمند به باید این گزینه را مجدد فعال کنید.

باتری گوشی بلک بری

ظرفیت باتری بلک بری 3500 میلی آمپری هست که برای صفحه نمایشی با این ابعاد مناسب است. باتری موبایل بلک بری یک باتری جدا نشدنی و غیرقابل تعویض توسط خود کاربر است. از دلایل غیرقابل تعویض بودن باتری می‌توان به ضد آب بودن، ظریف‌ سازی موبایل و مقاوم ترکردن آن اشاره کرد. جنس آن از لیتیوم پلمیری است که نسبت به باتری‌های لیتیوم یونی عمر کوتاه تری دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیجی اس ام باتریسامسونگ
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز