بررسی قیمت به روز تیرآهن در کارخانه و بازار 4 دی 1401

ژیوار

باتوجه به آنکه تیرآهن یکی از اصلی‌ترین مقاطعی است که در صنعت ساختمان‌سازی از آن استفاده می‌شود و انواع مختلفی نیز دارد قیمت این مقطع فولادی روزانه در حال تغییر است و  به همین خاطر بررسی قیمت به روز تیرآهن در کارخانه و بازار به‌خصوص برای متخصصان امری مهم خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عوامل مختلفی همانند سیاست‌های داخلی و خارجی، تاثیر نرخ ارز و دلار، قیمت آهن خام، بورس کالا، وضعیت مسکن و… سبب تغییر قیمت مقاطع فولادی می‌شود و به سبب آنکه قیمت‌ مقاطع به‌خصوص در صنعت ساختمان‌سازی تاثیر مستقیم بر روی قیمت نهایی دارد به همین خاطر مهندسان ساختمانی به صورت مداوم بررسی قیمت به روز تیرآهن در کارخانه و بازار را انجام می‌دهند.

اوضاع قیمت‌ مقاطع در بازار

گفتنی است قیمت روز تیرآهن در اکثر مبادی فروش به‌خصوص در بخش شاخه‌فروشی با نوسانات متعددی همراه بوده و کمبود موجودی در بازار سبب افزایش قیمت 10 الی 50 هزارتومانی برخی از سایزهای تیر ذوبی شد.

روند قیمت در بخش فروش میلگرد نیز صعودی بوده و حدود 100 تا 700 تومان افزایش قیمت را ثبت کرده تا جایی که قیمت میانگین آن حدود 18 هزار و 800 تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

قیمت ورق آهن نیز در برخی مبادی فروش با 100 تا 500 تومان افزایش همراه بوده اما برخی نیز ثبات قیمت داشته‌اند. برای ورق گالوانیزه نیز افزایش 200 تا 800 تومانی و برای ورق رنگی افزایش 400 تومانی ثبت شده است.

گفتنی است قیمت تیرآهن سبک 18 در کارخانه ذوب آهن 20 هزار و 275 تومان اعلام شده در حالی‌ این محصول با قیمت 22 هزار و 100 تومان در بازار ارائه می‌شود. قیمت تیرآهن 16 فایکو در کارخانه 19 هزار و 450 تومان اعلام شده در حالی‌که این مقطع با قیمت 21 هزار و 200 تومان به خریداران عرضه می‌شود.

باتوجه به ثبات و افزایش قیمت در برخی مبادی فروش قیمت به روز تیرآهن در کارخانه و بازار همچنین دیگر مقاطع فولادی در جدول زیر بررسی شده است:

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان