همه چیز درباره قابلیت جدید اینستاگرام /یادداشت های کوتاه

ژیوار

یادداشت اینستاگرام قابلیتی است که این پلتفرم به تازگی اضافه کرده تا مخاطبان بتوانند احساساتشان را در قالب متن کوتاه به اشتراک بگذازند.

به گزارش کاماپرس به نقل از کارمادیو، پیش از این اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی برای انتشار عکس و فیلم به مخاطبان خود ارائه می‌کرد اما اکنون قابلیت جدیدی به نام یادداشت یا همان نوت به این پلتفرم اضافه شده است؛ قابلیتی که فراتر از عکس و فلیم رفته و مخاطبان این پلتفرم می‌توانند با استفاده از آن متن‌هایی کوتاه را برای دنبال‌کنندگان دلخواهشان منتشر کنند.

چگونگی استفاده از قابلیت یادداشت اینستاگرام

برای استفاده از  قابلیت یادداشت اینستاگرام ابتدا باید این برنامه را آپدیت کرد سپس به قسمت دایرکت‌ها رفته و در قسمت بالای دایرکت علامت مثبت را انتخاب کرده و سپس یادداشت را با حداکثر 60 کاراکتر منتشر کرد که این یادداشت به مدت زمان 24 ساعت برای دنبال‌کنندگان نمایش داده می‌شود.

البته می‌توان یادداشت را برای هر فردی که می‌خواهید ببیند به اشتراک بگذارید و فقط همان افراد انتخاب شده اجازه به مشاهده یادداشت منتشر شده دارند و می‌توانند بر روی یادداشت پاسخی ارسال کنند که به صورت دایرکت دریافت می‌شود. اینستاگرام سعی دارد با این قابلیت با توییتر که متن محور است رقایت داشته باشد!

دریان سفر امید

البته از دیگر شبیه‌سازی‌های اینستاگرام پیش از این می‌توان آی‌جی‌تی‌وی برای رقابت با فیسبوک و یوتیوب، ریلز برای رقابت با تیک‌تاک، استوری برای رقابت با اسنپ‌چت و در حال حاضر هم نوت برای رقابت با توییتر را نام برد.

اینستاگرام در حال‌حاضر ویژگی‌های دیگری را همچون نمایه گروه و… را به صورت آزمایشی امتحان می‌کند و همواره سعی دارد ارتباط افراد با یکدیگر را به سبب قابلیت‌های جدید گسترده‌تر کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اینستاگرام
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز