بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مشهد 1401

صنعت ساختمان-کاماپرس
ژیوار

سیزدهمین نمایشگاه بین‌­المللی درب و پنجره، بیست و پنجمین نمایشگاه بین­‌المللی کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌­المللی تجهیزات خانه و آشپزخانه، حمام و سونا، دوازدهمین نمایشگاه بین‌­المللی صنعتی‌سازی و فناوری­‌های نوین ساختمان، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی مسکن، انبوه‌سازان و فرصت­‌های سرمایه گذاری و سومین نمایشگاه بین‌­المللی آسانسور، پله برقی و تجهیزات جانبی به صورت همزمان در قالب بیست و ششمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان (Building 2022) از روز 17 آبان ماه 1401 در محل نمایشگاه بین‌­المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور 104 شرکت داخلی فعال در حوزه صنعت ساختمان و تجهیزات وابسته در فضایی بالغ بر 9 هزار مترمربع در محل نمایشگاه بین­‌المللی مشهد برگزار می‌­شود. در این رویداد گروه‌­های متنوعی در زمینه مصالح و تجهیزات ساختمانی، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، کاشی و سرامیک، شیرآلات بهداشتی، درب و پنجره، فرآورده­‌های بتنی، سقف و پوشش‌­های سقف و دیوار حضور دارند. همچنین فعالان در حوزه عایق‌­های حرراتی و کف پوش، پله برقی و آسانسور نیز در این نمایشگاه شرکت می­‌کنند.

بنا بر اعلام شرکت برگزار­کننده این رویداد، هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی با جدیدترین دستاوردهای بخش ساختمان، تأسیسات، آسانسور، پله برقی و تجهیزات جانبی و غیره است. همچنین همزمان با این نمایشگاه، برگزاری دو همایش نیز برنامه‌ریزی شده است.

علاقه‌­مندان می‌­توانند از تاریخ 17 لغایت 20آبان ماه 1401 از ساعت16 الی21 در محل نمایشگاه بین‌­المللی مشهد از این رویداد بازدید کنند.

دریان سفر امید

همچنین بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه طی آبان ماه سال گذشته با حضور 20 نماینده انحصاری شرکت‌های خارجی و 150 شرکت تولیدکننده داخلی در حوزه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تأسیسات، آسانسور، پله برقی و بالابر، درب و پنجره و سایر گروه های فعال در حوزه صنعت ساختمان در نمایشگاه بین­‌المللی مشهد برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز