کریستیانو رونالدو در چلسی؟ بازگشت مرد میلیارد دلاری به لیگ جزیره

کریستیانو رونالدو
ژیوار

در حالی که هنوز 2 سال از قرارداد کریستیانو رونالدو با یوونتوس باقی مانده، یک رسانه اسپانیایی از توافق مدیر برنامه وی با سران باشگاه چلسی خبر داده است.

به گزارش کاماپرس، کریستیانو رونالدو که به تازگی با کسب لقب «مرد میلیارد دلاری» تیتر یک روزنامه‌های ورزشی را از آن خود کرده بود، اکنون با یک بمب خبری دیگر که البته احتمال کذب بودن آن نیز وجود دارد بار دیگر به صدر اخبار رسانه‌های ورزشی بازگشته است.

ماجرا از چه قرار است؟

سایت «cuatro» اسپانیا مدعی شد خورخه مندز، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با سران باشگاه چلسی برای این انتقال این ابرستاره توافق کرد.

رقم احتمالی قرارداد: 120 میلیون بورو

مندز در مذاکره با باشگاه لندنی آنها را متقاعد کرده تا برای جذب رونالدو 120 میلیون یورو به یوونتوس پرداخت کنند. قرارداد کریس با بیانکونری تا سال 2022 است یعنی 2 سال از قراردادش باقی مانده است.

حضور دوساله رونالدو در تورین پایان می‌یابد؟

رونالدو در سال 2018 با مبلغ 112 میلیون یورو از رئال به تورین آمد. چلسی در تابستان پیش رو به دنبال تجدید قوا و انقلابی دوباره در ترکیب تیم است تا به روزهای اوجش برگردد.

دریان سفر امید

به همین خاطر آماده پرداخت 120 میلیون یورو به یوونتوس بابت رونالدو شده است. خورخه مندز سران باشگاه لندنی را به این قرارداد راضی کرده و می خواهد برای انتقال دیگر برای رونالدو پول خوبی را به جیب بزند.

پایان پیام

 

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کریستیانو رونالدو در چلسی؟ بازگشت مرد میلیارد دلاری به لیگ جزیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز