غول پیکرترین ماشین های معدن را ببینید (ویدیو)

ژیوار

برای استخراج مواد معدنی از ماشین آلات و تکنیک های مختلفی استفاده می شود که بستگی زیادی به نوع معدن و روباز بودن و یا زیر زمینی بودن آن دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شما را با غول پیکرترین ماشین آلات حفر و استخراج معدن آشنا می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس یکی از ماشین آلاتی که از دیرباز به صورت گسترده در معادن مورد استفاده قرار می گیرد کمپرسی های بسیار بزرگ است که هال تراک نامیده می شوند. به تازگی نیز فناوری های جدید باعث شده است کمپرسی های معدن به صورت کامل اتوماتیک و خودران بشوند و با استفاده از رادار و لیدار به راحتی در سایت معدن رفت و آمد و کار کنند.

کمپرسی های معدن به طور خاص برای استفاده در معدن و محیط هایی که کار زیاد و سنگینی برای آن ها وجود دارد طراحی و ساخته شده اند. ظرفیت این کمپرسی ها متفاوت است و از 40 تن تا 450 تن نیز می رسد. به عنوان یکی از نمونه های بسیار خوب برای این گونه کمپرسی ها می توان از هال تراک کاترپیلار 775 نام برد که ظرفیت آن 64 تن است.

دریان سفر امید

از شرکت های معتبر و بزرگی که هال تراک تولید می کنند می توان از کاترپیلار، کوماتسو و لیبهر نام برد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “غول پیکرترین ماشین های معدن را ببینید (ویدیو)

  1. مصطفی گفته:

    ایران فعلاً بهشت معادن است اما با این برداشت و استخراج بی رویه فکر نمی کنم برای نسل های بعد چیزی باقی بماند و در آینده ممکن است نیازمند به واردات بشویم . اروپا خود سرشار از معادن و نفت است اما معادن خود را پلمب کرده و اجازه استخراج نمی دهند بلکه مواد معدنی و نفت را ارزان از کشورهای جهان سوم می خرند وقتی هم که این منابع تمام شد ما می محتاج به اونها می شویم . من واقعاً غصه می خورم از این همه استخراج بی رویه و بدون حساب و کتاب

  2. مصطفی گفته:

    منابع و معادن ما ثروت ملی ماست استخراج بی رویه هم محیط زیست را نابود می کند و هم کشور را درآینده با بحران مواجه خواهد کرد . خواهشاً مواد خام و یا حتی برخی مواد فرآوری شده را از لیست صادرات خارج کنید به جای اون سعی کنید کالاهائی رو صادر کنید که تکنولوژی داشته و قیمت اون هم بیشتر است مثلاً به جای صادرات معادن و مواد خام می توان در بحث لوازم خانگی سرمایه گذاری کرد یا خودروسازی را اصلاح و به صادرات خودرو رو آورد یا حتی در بحث کشاورزی با اصلاح سیستم آبیاری می توان برنامه ریزی کرد . ما در دنیا کشورهای دوست زیادی داریم که مایل به تجارت با ما هستند . حتی حاضرند کالای با کیفیت کمتر رو از ما بخرند اما از اروپا و آمریکا نخرند . من از مسئولین محترم تقاضا دارم تا دیر نشده فکری بکنند .
    خشکسالی قابل جبران است اما تخلیه کشور از منابع اولیه و معادن قابل جبران نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان