پنجمین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات چوب 1401

ژیوار

پنجمین نمایشگاه بین‌­المللی صنعت چوب، ماشین‌­آلات، ابزار، یراق‌­آلات و تجهیزات وابسته از روز 10 آبان ماه 1401 به مدت 4 روز در محل نمایشگاه­ بین­‌المللی شهر آفتاب برگزار می­‌شود.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه یکی از رویدادهای تاثیرگذار در زمینه صنعت چوب و ماشین‌­آلات وابسته است که هر ساله با حضور مشارکت­‌کنندگان داخلی و خارجی برگزار می­‌شود. این رویداد برای فعالان صنعت چوب بستری ایجاد کرده است تا بتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهای خود، مذاکره و عقد قرارداد بپردازند.

پنجمین دوره این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 10 هزار مترمربع توسط شرکت نمایشگاهی چیستا در محل نمایشگاه بین‌­المللی شهر آفتاب برگزار می­‌شود. در این رویداد 80 شرکت داخلی و نمایندگی خارجی جهت عرضه محصولات و آخرین دستاوردهای خود حضور دارند.

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای فعالان صنعت چوب جهت ایجاد ارتباط، شناسایی مصرف‌کنندگان و رقبا، همچنین آماده کردن بازار هدف برای پذیرش محصول است.

علاقمندان به این حوزه می­‌توانند از روز 10 الی13 آبان ماه 1401 از ساعت 10 الی 17 در محل نمایشگاه­­ بین­‌المللی شهر آفتاب از این نمایشگاه بازدید کنند.

دریان سفر امید

دوره قبل این نمایشگاه در سال گذشته  با مشارکت حدود 45 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه بین­‌المللی شهر آفتاب برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز