پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد، صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی 1401

پنجمین نمایشگاه بین¬المللی مواد، صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی1401-کاماپرس
ژیوار

پنجمین نمایشگاه بین‌­المللی مواد، صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی از روز 18 آبان ماه 1401 تا 21 آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌­المللی شهر آفتاب آغاز به کار می‌­کند.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه یکی از رویدادهای کلیدی در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت منطقه است که به صورت سالانه و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران برگزار می‌­شود.

پنجمین دوره این نمایشگاه با حضور 172 شرکت داخلی و نماینده­‌های بازرگانی جهت معرفی محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای خود در زمینه مواد، صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی در فضایی به مساحت 7 هزار مترمربع توسط شرکت نواندیشان صنعت و تجارت سمن در محل نمایشگاه بین­‌المللی شهر آفتاب برگزار می­‌شود. طبق آنچه در سایت مجری نمایشگاه عنوان شده است، هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی توانمندی ها و ظرفیت‌­های کشور در حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی اعم از تولید ماشین­‌آلات، مواد اولیه، تجهیزات و خدمات وابسته است. همچنین ایجاد بستری جهت تعامل هرچه بیشتر نهادهای علمی و پژوهشی کشور با صنعتگران داخلی و خارجی و ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و تأمین­‌کنندگان مواد و تجهیزات شیمیایی و آزمایشگاهی با مصرف کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در این رویداد گروه‌­های کالایی متنوعی در زمینه مواد شیمیایی و پتروشیمیایی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات صنایع فرایندی و تجهیزات آزمون و اندازه‌­گیری حضور دارند. همچنین علاوه بر حضور فعالان حوزه نانوفناوری و خدمات زیست محیطی، مراکز پژوهشی و دانشگاهی و همچنین انجمن‌­های علمی و نشریات مرتبط نیز در این رویداد شرکت می کنند.

دریان سفر امید

دوره قبل این نمایشگاه طی آبان ماه سال گذشته با حضور 108 شرکت در فضایی بالغ بر 7 هزار و 500 مترمربع در نمایشگاه بین‌­المللی شهر آفتاب برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز