جا ماندن کلینیک‌ های پزشکی از توسعه و پیشرفت

ژیوار

فرآیند نسخه نویسی دستی، پیدا کردن بیماران و هزاران ورقه از سوابق پزشکی بیمار سبب شده تا پزشکان و کارکنان کلینیک‌ها و مطب‌های پزشکی به آنلاین کردن نسخه الکترونیک و به طور کلی خدمات پزشکی بیشتر فکر کنند. در حال حاضر اپلیکیشن نسخه الکترونیک ، نرم افزار مطب و … به همین منظور در دسترس است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها خدمات اینترنتی مختلفی برای مطب و کلینیک‌های پزشکی به وجود آمده که هنوز برخی پزشکان از آن مطلع نیست. شاید هم به دلیل ترس از پیچیده بودن فرآیند استفاده از آن، این خدمات را به کار نمی‌گیرند.

در حال حاضر یک کلینیک دندان پزشکی، چشم پزشکی و … با وجود نرم افزارهای مختلفی که در خصوص خدمات پزشکی به وجود آمده، بدون هیچ کاغذبازی اداره می‌شود. معمولا با استفاده از نرم افزار مطب امکان انجام تمامی خدمات پزشکی اعم از پذیرش بیمار، نوبت دهی، تعرفه گذاری، صندوق گزارش و … بدون نیاز به هیچ کاغذی وجود دارد. این موضوع باعث شده تا پزشکان بدون اتلاف وقت و با صرف چند کلیک به اطلاعات مختلف بیماران خود دست پیدا کنند و فرآیند خدمات دهی برای ایشان راحت شود. ضمن اینکه نرم افزار مطب برای بیماران نیز سهولت‌های زیادی ایجاد می‌کند و دیگر بیماران برای پیدا شدن پرونده و کارت ویزیت و … مطلع نمی‌شوند.

نرم افزار مطب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

معمولا حذف پرونده دستی و کاغذی، مدیریت وضعیت پذیرش، نوبت دهی سریع و سیستمی، نوبت دهی سریع و سیستمی، تعریف انواع بیمه، نگهدای سوابق بیمار، ثبت جزئیات درمانی انجام شده در پرونده درمانی بیمار، ثبت مواد مصرفی، امکان تهیه نسخه پشتیبان و تهیه گزارش‌های مختلف از ویژگی‌های مورد توجه نرم افزار مطب است.

دریان سفر امید

نرم افزار مدیریت مطب اکسیر تمامی خصوصیات ذکر شده به علاوه خصوصیت اتصال به تامین اجتماعی، عدم نیاز به اینترنت و … را دارد.

این نرم افزار براساس نیاز پزشکان طراحی شده و با داشتن قابلیت‌های بیمه، نمودارهای تخصصی هر رشته، نمودار رشد و قد و وزن و همچنین فرم ساز پزشکان و قابلیت شخصی سازی براساس نیاز پزشکان، کاملا به نیاز یک پزشک و متخصص پاسخ می‌دهد.

خدمت نسخه الکترونیک پزشک را بیشتر بشناسید

ضمنا تمامی پزشک‌ها با استفاده از سامانه نسخه الکترونیک پزشکان مجموعه اکسیر به راحتی قادر به ارسال نسخ هستند. پزشکان برای استفاده از این قابلیت باید به سامانه مربوطه مراجعه کرده و نام کاربری و کلمه عبور بیمه سلامت خود را وارد کنند تا بتوانند از این قابلیت بهره ببرند. سامانه نسخه الکترونیک پزشکان روی ویندوز و تلفن همراه به راحتی قابل نصب است. هم اکنون امکان مشاهده سوابق نسخ ارسال شده در جهت اطمینان از ارسال نسخه‌ها در این نرم افزار فراهم است و به این ترتیب پذیرش بیماران به راحتی اتفاق می‌افتاد.

افرادی که خواهان استفاده از این خصوصیت هستند، امکان نصب اپلیکیشن نسخه الکترونیک و استفاده از آن را دارند. پزشکان با ورود به وبسایت اکسیر و ورود آزمایشی به صفحه نسخه الکترونیک، می‌توانند با این خدمت آشنا شوند. پزشکان با استفاده از اپلیکیشن نسخه الکترونیک اکسیر می‌توانند بدون ثبت نام از این خدمت بهره ببرند.

چرا از خدمات اکسیر استفاده کنیم؟

اکسیر به عنوان یک راهکار مفید برای مدیریت انواع مطب‌ها و کلینیک‌ها با گردآوری اطلاعات بیماران در بستری مناسب این امکان را به پزشکان می‌دهد تا در هر زمانی بتوانند به اطلاعات و سوابق بیماران خود دسترسی پیدا کنند. این مجموعه در راستای خدماتی که ارائه می‌دهد توانسته گواهی تایید فنی، کد شامد وزارت فرهنگ، تقدیرنامه علوم پزشکی شیراز و … به دست آورده است. پزشکانی که قصد الکترونیکی کردن خدمات خود را دارند کافی است با مجموعه اکسیر تماس بگیرند تا در کمترین زمان مجموعه آن‌ها به انواع خدمت پزشکی الکترونیکی مجهز شود.

انتهای پیام

مرتبط با : نرم افزار اکسیر
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز