هواپیمایی زاگرس و هر آنچه باید درباره آن بدانیم

هواپیمایی زاگرس-کاماپرس

شرکت هواپیمایی زاگرس در سال 1384 با ثبت در منطقه آزاد اروند فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت دارای دو کلاس پروازی اکونومی و تجاری است.

در ادامه کاماپرس شرکت هواپیمایی زاگرس و خدمات آن را معرفی می‌کند؛

*در کارنامه این شرکت تجربه اولین پرواز با خلبان زن ثبت شده است. نشاط جهانداری به‌ عنوان جوان‌ترین بانوی خلبان ایرانی در سال 1398 هدایت هواپیمای مسافربری تهران به مشهد را بر عهده داشت. خلبان دوم این پرواز نیز یک بانوی ایرانی ‌است.

*شرکت هواپیمایی زاگرس اولین سال کاری خود را با دو فروند هواپیما توپولوف شروع کرد در سال 1386 با خریداری دو فروند هواپیمای ام‌ دی، ناوگان خود را گسترش داد. زاگرس اکنون دارای 19 فروند هواپیما شامل 11 فروند ایرباس 320 و هشت فروند ام‌ دی است.

*هواپیمایی زاگرس اقدام به ساخت آشیانه پهن پیکر طبق استانداردهای روز دنیا کرده است. زاگرس با برگزاری دوره‌های آموزش‌ خلبانی، تعمیر هواپیما، جذب و آموزش کادر پروازی موفق به اخذ گواهینامه‌های بین المللی آنها شده است. گواهینامه پارت 145 و پارت ام دو نمونه از آن هستند.

دریان سفر امید

نشاط جهانداری-کاماپرس

*هواپیمایی زاگرس عضو صندوق ذخیره فرهنگیان است و به ارائه تسهیلات با کارمزد پایین به خانواده‌های فرهنگی کشور می‌پردازد. از جمله این خدمات می‌توان به تخفیف، خدمات تور و گردشگری ویژه برای این گروه اشاره کرد.

*زاگرس مدعی است که با گسترش مسیرهای پروازی داخلی و خارجی بیش از چهار میلیون مسافر را در سال اخیر جابه جا کرده است. از پروازهای داخلی زاگرس می‌توان به شیراز، کیش، اصفهان، کرمانشاه، یزد، مشهد و…. اشاره کرد. برخی مسیرهای خارجی از جمله ترکیه، گرجستان و عراق در فهرست پروازهای شرکت مشاهده می‌شود. اولین پرواز بین‌المللی هواپیمایی زاگرس در سال 1387 از تهران به مقصد دمشق صورت گرفت.

*کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌ بر وبسایت به صفحه اینستاگرام و توییتر زاگرس مراجعه کنند.

نویسنده: افروز آل عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : هواپیمایی زاگرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان