قیمت اتریوم روز 20 شهریور 1401/ بسترسازی برای مرج دومین رمزارز بازار

اتریوم همچنان در مدار صعودی قبل از مرج پیشتازی می‌کند. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 1.18 درصد افزایش پیدا کرده و در مرز هزار و 758 دلاری قرار دارد.. اگر خرید ارز دیجیتال مذکور طی یک هفته اخیر اتفاق افتاده باشد، برای دارندگان خود 190 سود به همراه آورده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها خبر مرج اتریوم در صدر اخبار بازار رمزارزها قرار دارد و شبکه بلاکچین را تحت تاثیر قرار داده است. اخیرا توسعه دهندگان اتریوم از تکمیل موفقیت آمیز پیش نیازها برای مرج خبر داده‌اند. این پیش نیازها شدو فورک‌ها هستند. شدو فروک راهی برای آزمایش فرضیات توسعه دهندگان در مورد همگام سازی شبکه‌های آزمایشی یا شبکه اصلی محسوب می‌شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

توسعه دهندگان اتریوم روز یازدهم آپریل 2022 اولین شدو فورک را بنیان گذاری کردند. اکنون بعد از گذشت شش ماه شرکت تحقیقاتی و مهندسی اتریوم نترمایند اعلام کرده که انتقال به آخرین شدو فورک با موفقیت انجام شده و شرایط برای مرج فراهم است. اکنون بیشترین فعالان و معامله گران این بستر نگران قطعی و اختلال سرویس هستند. هر چند توسعه دهندگان اطمینان داده‌اند که این اتفاقات رخ نخواهد داد اما به نظر هنوز این قبیل نگرانی‌ها در بین فعالان بازار اتریوم پررنگ است.

راز آسمان پایتخت

صرافی‌های مختلف همواره به توسعه دهندگان تاکید دارند تا بیشتر دقت خود را در خصوص داشتن کمترین قطعی و نوسان به خرج دهند. زیرا معامله گران و فعالان این حوزه انتظار رخ دادن هیچ اشکال و نقص دیگری را ندارند.

با کیف پول من راحت رمزارز بخرید و بفروشید

خیلی از افراد در شرایط کنونی به ذخیره اتریوم در کیف پول خود مشغول هستند و گروهی هم معتقدند فروش در وضعیت حال حاضر منطقی‌تر است. در هر صورت چه خرید ارز دیجیتال مذکور چه فروش آن باید در بستر امن تفاق بیفتاد تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود. کیف پول من بستری امن برخی خرید و فروش اتریوم، بیت کوین و دیگر انواع رمزارزها است.

افرادی که مایل به ساخت کیف پول در این سایت هستند بهتر است ابتدا فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده و سپس به سراغ ساخت این مورد بروند. لازم به ذکر است که احراز هویت کاربران در کمتر از 30 دقیقه در این سایت انجام خواهد شد. در صورتی فرد واجد شرایط ثبت نام باشد، ساخت کیف پول در این سایت مانعی ندارد. ضمنا افراد هنگام انجام این کارها می‌توانند از کارشناسان مجموعه کمک بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز