قیمت روز مینی کامپیوتر 12 شهریور 1401 + راهنمای خرید مینی کامپیوتر مسترتک

ژیوار

امروزه مینی کامیپوتر در بسیاری از مصارف اداری، سازمانی و حتی خانگی جایگزین کامپیوترهای  سنتی شده است؛ مینی پی سی یا مینی کامیپوتر مسترتک و سایر برندها، دارای مزایای بسیاری از جمله ابعاد کوچک، کاهش مصرف برق، امنیت بالا و غیره است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کامپیوتر و لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در مینی کامپیوتر برخلاف کامیپیوترهای سنتی، کیس از مجموعه حذف شده و تمام قطعات سخت افزاری در یک جعبه کوچک تعبیه شده است؛ با وجود این، مینی پی سی قادر به پردازش و انجام تمام عملیات‌های کامپیوترهای سنتی است. شرکت مسترتک یکی از برندهای معتبر در تولید انواع گوناگون مینی کامپیوتر است. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از انواع مینی کامپیوتر مسترتک که پرچمدار این برند محسوب می‌شود، خواهد پرداخت؛

با مینی کامپیوتر مستر تک MP500A مدل C581B آَشنا شوید

مستر تک این مدل از مینی کامیپوترهای خود را با ظاهری زیبا و ابعاد باریک  و متناسب طراحی کرده است. این ویژگی این مینی پی سی سبب شده تا این محصل فضای بسیار کمی از محیط کار شما را اشغال کند. مینی کامپیوتر MP500A مدل C581B برای انواع کاربری اداری، تجاری و خانگی مناسب است.

ویژگی‌های سخت افزاری و کانفیگ

مسترتک در طراحی این محصول از پردازنده مرکزی Corei5 9400 و مادربورد و گرافیک ساخته شرکت اینتل بهره برده است. البته از مزیت‌های این مینی پی سی می‌توان به قابلیت ارتقای قطعات آن از جمله پردازنده و حافظه ذخیره سازی آن اشاره کرد. حافظه ذخیره سازی پیش فرش این دستگاه شامل 1 ترابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم است. ضمن این‌که مادربورد آن از طیف گسترده‌ای از پردازنده‌ها شامل پردازنده‌های نسل هشتم و نهم Core i3، Core i5، Core i7 و Dual Core پشتیبانی کرده و می‌توان حافظه 2.5 اینچی یا M.2 را بر روی آن نصب کرد.

دریان سفر امید

درگاه‌ها و پورت‌ها

این مدل به انواع درگاه‌های ارتباطی و پورت‌ها از جمله 2 عدد پورت USB 2.0، یک عدد درگاه HDMI، یک عدد درگاه USB 3.0 و یک عدد درگاه COM مجهز شده است. ضمن این‌که این مدل دارای درگاه LAN، جک ورودی و خروجی صدا نیز بوده و از تکنولوژی وای فای و بلوتوث نیز برخوردار است.

قیمت مینی کامپیوتر مسترتک MP500A مدل C581B

مینی کامپیوتر مسترتک MP500A مدل C581B یکی از مدل‌های تقریبا گران قیمت بازار است که با مبلغ حدود 13 میلیون و 550 هزار تومان قابل خریداری است. با وجود این، اگر قصد خرید مینی کامپیوترهای این برند یا سایر برندها با قیمت پایین‌تر را دارید؛ قیمت روز مینی کامپیوتر در ادامه آمده است؛

عکس از: زومیت

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز