آموزش آیلتس در شیراز ویژه تابستان

ژیوار

تقویت مهارت زبانی و فراگیری زبان انگلیسی با هر هدفی اعم از مهاجرت و … یا افرادی مانند تور لیدرها به خصوص در شهرهای توریستی مثل شیراز ضروری به نظر می‌رسد. در همین راستا گذراندن کلاس آیلتس در شیراز و سایر شهرهای گردشگرپذیر، یا شرکت در آزمون‌های مهمی مثل آیلتس و تافل باید توسط آموزشگاه‌های کاربلد انجام شود. زبان آموزان باید به این نکته توجه داشته باشند که بسیاری از موسسات غیرمجاز با دریافت پول بیشتر و ادعای آموزش در جلسات کمتر یا نامتعارف، قصد کلاهبرداری را دارند.

به گزارش کاماپرس، کلاس آیلتس شیراز موسسه پارسا یکی از دوره‌هایی است که با متد روز els برگزار می‌شود. شیرازی‌هایی که دوست دارند در این کلاس‌ها به قصد زبان آموزی برای مهاجرت یا کسب درآمد شرکت کنند، بهتر است از شرایط اختصاصی آموزش آیلتس شیراز موسسه پارسا آگاه باشند. اولین توصیه به افرادی که قصد دارند در آزمون آیلتس شرکت کنند، این است که فقط با اتکا به مهارت زبانی خود نمی‌توانند نتیجه دلخواه را به دست بیاورند. برای این موضوع متقاضیان باید به مراکز آموزشی معتبری مثل موسسه پارسا مراجعه کنند. البته خدمات منحصر به فرد موسسه پارسا فقط در دسترس زبان آموزان شیرازی قرار دارد و این زبان آموزان به راحتی می‌توانند از متد روز آموزش آیلتس این مجموعه بهره برده و برای هدف خاص خود آماده شوند.

آموزش آیلتس -کاماپرس

مراقب کلاهبرداران باشید!

شاید برخی از افراد ناآگاه معتقد باشند بدون شرکت در این کلاس‌ها، امکان خرید مدرک آیلتس تضمینی وجود دارد! اما در پاسخ به این موضوع باید گفت سایت‌های مرجع داخلی و خارجی به راحتی تقلبی بودن مدرک آیلتس را شناسایی می‌کنند. همین مسئله باعث خواهد شد تا افرادی که مشتاق به دریافت مدرک آیلتس هستند، حداقل 10 سال از هدف خود دورتر شوند، امکان مسافرت خارجی نداشته باشند و سابقه بدی در عرصه بین المللی پیدا کنند. بنابراین راهی جز شرکت در آزمون آیلتس رسمی وجود ندارد و برای این منظور هم متقاضیان باید دانش و آمادگی لازم را به دست آورند. پس از همین حالا همه متقاضیان، به خصوص شیرازی‌ها، باید به دنبال کلاس‌هایی با سطح مناسب و مطابق با روش‌های روز دنیا باشند تا بتوانند با آمادگی کامل در آزمون‌های آیلتس شرکت کنند. مجموعه پارسا آموزش مناسب با اساتید مجرب و متدهای به روز را تضمین می‌کند.

مزیت موسسه پارسا چیست؟

این مجموعه همواره تلاش کرده تا دوره‌های برگزار شده را متناسب با امتحانات آیلتس به‌روزرسانی کند. زیرا آزمون‌های آیلتس در هر دوره با تغییرات جدیدی همراه است و در صورتی که داوطلب بدون توجه به این موضوع در کلاس‌ها شرکت کند، موفقیت لازم را کسب نخواهد کرد. اما کلاس آیلتس شیراز موسسه پارسا به این مهم همواره توجه دارد.

دریان سفر امید

نکته قابل توجه درباره برگزاری کلاس آیلتس شیراز این است که مجموعه پارسا به کاهش بار مالی زبان آموزان و فراگیری مطالب مهم در زمان کوتاه و مناسب هم توجه می‌کند. خیلی از موسسه‌های موجود در شیراز و دیگر مناطق کشور که ادعای رقابت با مجموعه پارسا را دارند، دوره آیلتس را به دو قسمت Pre-IELTS و IELTS تقسیم کرده‌اند. این اقدام نه تنها باعث طولانی شدن دوره‌ها می‌شود، بلکه برای داوطلبان هم بار مالی زیادی دارد. مجموعه پارسا با در نظر گرفتن این نکات تلاش کرده تا در 30 جلسه به صورت یک دوره فشرده و کامل تدریس آیلتس شیراز، شرایط را برای یادگیری حداکثری متقاضیان فراهم کند.

آموزش آیلتس در شیراز به شیوه نوین

موسسه پارسا شیوه‌های نوینی را در خصوص تدریس آیلتس شیراز برگزیده است. در واقع این مجموعه با بهره گیری از متدهای روز دنیا، در کنار تقویت مهارت زبانی افراد، آن‌ها را برای گرفتن نتیجه مناسب در آزمونی مثل آیلتس آماده می‌کند. موسسه پارسا نمره آیلتس زبان آموزان را تضمین نمی‌کند، چون ممکن است در روز آزمون برای آن‌ها مشکلاتی به وجود بیاید که تمرکزشان به حداقل برسد. اما متقاضیان با شرکت در دوره صفر تا صد آیلتس به روز ELS این مجموعه امکان بهره گیری از تدریس تخصصی اساتید مجرب را دارند و می‌توانند در کمتر از چهار ماه مهارت کافی را برای گرفتن نمره 7 به دست آورند. در واقع متقاضیان این دوره نیازی به گذراندن دوره Pre-IELTS ندارند.

ابتدای این دوره، گرامر مورد نیاز برای آیلتس به صورت کاملا ساده و قابل فهم در کنار مهارت‌های رایتینگ، ریدینگ، اسپیکینگ و لیسنینگ تدریس می‌شود. این دوره به صورت جامع تمامی مهارت‌های آیلتس برای هر دو نوع جنرال و آکادمیک را در بردارد. همانطور که بیان شد روش تدریس آیلتس شیراز، ای ال اس بوده که منحصر به فرد این مجموعه است و حتی در سایت آمازون هم در دسترس کاربران قرار نمی‌گیرد.

هر جلسه از این نوع تدریس آیلتس شیراز به صورت یک ساعت و 30 دقیقه‌ای با دو استاد و دو کلاس 45 دقیقه‌ای پیوسته برگزار می‌شود. اساتید این کلاس‌ها با توجه به مهارت تخصصی خود در آیلتس انتخاب شده‌اند تا کلاس بالاترین بازدهی را داشته باشد. افرادی که خواهان شرکت در این دوره‌ها هستند، لازم نیست زبان را حرفه‌ای بلد باشند. متقاضیان با داشتن دانش زبان در حد مقدماتی و بدون شرکت در آزمون تعیین سطح، امکان بهره گیری از این دوره‌ها را دارند.

درباره موسسه زبان آموزی پارسا

آکامی زبان پارسا از سال 1380 با هدف ارتقا سطح علمی جامعه در زمینه زبان‌های خارجی فعالیت خود را آغاز کرد. مرکزیت این مجموعه در استان فارس، شهر شیراز است. این موسسه انواع کلاس‌های زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و … را برای متقاضیان برگزار می‌کند. هم اکنون علاقمندان به زبان انگلیسی که ساکن شیراز هستند، امکان ثبت نام در آموزش آیلتس شیراز با شیوه نوین را دارند تا با آمادگی کامل آموزش دیده و در آزمون‌ مربوطه شرکت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه زبان پارسا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز