بلوجونیور؛ خدمت اختصاصی بلوبانک برای کودکان و نوجوانان

ژیوار

اخیرا بلوبانک از جدیدترین سرویس خدمات خود با نام «بلوجونیور» رونمایی کرده است. این خدمت جدید برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده و به گونه‌ای است که والدین امکان نظارت بر حساب فرزندان خود را خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خدمات بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خدمت جدید بلوبانک به والدین این امکان را می‌دهد تا برای کودکان 7 تا 14 ساله خود افتتاح حساب داشته باشند و بتوانند تراکنش‌های مالی فرزندان خود را کنترل کنند. طبق اطلاعات موجود، بلوجونیور خدمات بانکی مانند کارت بانک، رمز دوم پویا و مواردی از این قبیل را به رده سنی 7 تا 14 سال تحت نظارت والدین آن‌ها ارائه می‌دهد. هدف اصلی از ارائه این نوع خدمت، آموزش امور بانکی و اقتصادی کودکان عنوان شده است. محصول مذکور مفاهیمی مانند پس انداز، پول، تراکنش‌های بانکی و انواع فعالیت اقتصادی را به کاربران کودک و نوجوان خود آموزش می‌دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مزایای بلوبانک برای والدین و فرزندان

بلوجونیور از دو بخش مجزا برای والدین و فرزندان تشکیل شده است. والدینی که کاربر بلوبانک هستند می‌توانند با نصب اپلیکیشن بلوجونیور از خدمات آن بهره‌مند شوند. پایه این اپلیکیشن برای فرزندان در نظر گرفته شده، بنابراین طراحی آن به گونه‌ای است که کودکان به آسانی توانایی کار کردن با آن را داشته باشند. ضمن اینکه فرم و طراحی این برنامه برای گروه سنی مذکور لذت بخش است. به عنوان مثال بلوبانک به منظور جذابیت بیشتر خدمت جدید خود، کارت بانکی را مختص کودکان طراحی کرده تا از این جهت هم پیشتاز باشند.

دریان سفر امید

والدین به وسیله اپلیکیشن بلوجونیور امکان کنترل تراکنش‌های حساب به تعداد چهار فرزند خواهند داشت. البته فقط یکی از والدین امکان دسترسی به حساب فرزند خود را دارد و همزمان دو والد نمی‌توانند این موضوع را کنترل کنند.

بلوبانک یک نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که از سال 1398 مشغول به فعالیت شد و تاکنون خدمات متنوعی را برای مشتریان و کاربران خود ارائه داده است. تمامی خدمات ارائه شده توسط این نئوبانک آنلاین هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامانبلوبانک
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز