۹ نکته درباره کارگزاری بانک سامان

ژیوار

«کارگزاری سامان» از سال 1382 به طور رسمی فعالیت می‌کند. پیش از این نام این مجموعه کارگزاری کریشچی بود. با خرید عمده سهام این شرکت توسط بانک سامان در سال ذکر شده، نام این کارگزاری به عنوان کنونی آن تغییر کرد. آخرین سرمایه ثبت شده شرکت مبلغ 50 میلیارد ریال منقسم به 50 میلیون سهم هزار ریالی است. توجه به نیاز مشتریان و افزایش جلب رضایت آن‌ها، تلاش برای ارتقا سطح کمی و کیفی کارکنان شرکت، حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی مرتبط با بازار سرمایه، استفاده بهینه از تکنولوژی روز دنیا جهت بهبود و ارائه خدمات به مشتریان و … به عنوان اهداف این مجموعه بیان می‌شود.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این کارگزاری را برای آشنایی بیشتر خوانندگان مطرح می‌کند؛

1. حمیدرضا مهرآور مدیرعامل کارگزاری بانک سامان است. بانک سامان با 37 میلیون و 624 هزار سهم، توسعه سرمایه گذاری سامان با 10 میلیون و 500 هزار سهم و حمیدرضا مهرآور با یک میلیون و 875 هزار سهم از سهامداران عمده این مجموعه هستند.

2. خدمات و محصولات این مجموعه شامل ارائه صندوق‌های سرمایه گذاری، عرضه‌های اولیه، اتاق تحلیل، افتتاح حساب غیرحضوری- سامانکس-، اخبار بازار و تحلیلگر تکنیکال است.

3. معاملات آنلاین، معامله گر من- معاملات اینترنتی-، همراه تریدر و معاملات آتی از سامانه‌های معاملاتی کارگزاری بانک سامان است. این مجموعه در حوزه آموزش در قالب کلاس‌های مجازی، حضوری و کلاس‌های من به متقاضیان خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.

دریان سفر امید

4. این کارگزاری یکی از پیشگامان راه اندازی سامانه معاملات برخط و دارای رتبه الف از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار است. کارگزاری سامان اولین باشگاه مشتریان در صنعت کارگزاری را در سال 1392 افتتاح کرد.

5. این مجموعه تاکنون مجوز فعالیت در بورس اوراق بهادار، سبدگردانی اختصاصی، تاسیس صندوق سرمایه گذاری مشترک، مشاوره پذیرش شرکت‌ها در بورس، ارائه خدمات معاملات آنلاین و … را به دست آورده است.

6. کارگزاری بانک سامان دارای بیش از 30 هزار مشتری وفادار و پنج شعبه در نقاط مختلف کشور است. این مجموعه در چهار بازار سرمایه ایران فعالیت دارد.

7. مطالب این کارگزاری در بخشی تحت عنوان نبض بازار منتشر می‌شود. آخرین مطلب ارائه شده این قسمت درباره مدت زمان فاصله خرید و فروش سهام است.

8. کارگزاری سامان امکان ثبت نام غیرحضوری را برای متقاضیان خود فراهم کرده است. همچنین امکان ثبت نام و احراز هویت کاربران از طریق مراجعه به شعب بانک سامان یا دفاتر پیشخوان دولت هم وجود دارد.

9. آموزش سرمایه گذاری، بولتن تحلیلی هفتگی، بولتن تحلیلی روزانه و گزارش اوراق خزانه و مشارکت در بخش تحلیلی این مجموعه قرار دارد. صندوق‌های سرمایه گذاری یکم سامان و رشد سامان متعلق به کارگزاری سامان است.

مرتبط با : کارگزاری سامان
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز