۷ دلیل برای رزرو تور فیلیپین

فیلیپین-کاماپرس
ژیوار

بدون‌شک مناظر خیره کننده دریا، فرهنگ غنی، مهمان‌نوازی، غذاهای جذاب و البته مردم مهربان و صمیمی که مایل به پذیرایی از بازدیدکنندگان در هر کجا و هر زمان در فیلیپین هستند، شما را شگفت‌زده می‌کند.

به گزارش کاماپرس، در هر کجای فیلیپین، بازدیدکنندگان همیشه دلیلی برای لذت بردن و دیدن زیبایی‌های این کشور خواهند داشت. چه از طریق غذا، دیدنی‌ها، مناطق گردشگری و… می‌توان گفت همیشه دلیلی برای بازگشت و بازدید مجدد این کشور وجود خواهد داشت.

کاماپرس در ادامه مطلب به بررسی دلایلی می‌پردازد که چرا باید از فیلیپین بازدید کنید.

جزایر نفس گیر و جذاب

فیلیپین یک مجمع الجزایر است و دارای بیش از هفت هزار جزیره هست که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. بسته به مسافت، می‌توان از طریق قایق یا هواپیما به نقاط دوردست رسید. اما اگر می‌خواهید مکان‌های بکر و خاص را ببینید، حتماً جزیره بوراکای در آکلان، کمپینگ در برابر امواج در جزایر کارامون در کامرینس سور، پرش به جزیره در جزایر کالاگواس در کامرینس نورته و غواصی آسمانی جزیره بانتایان را از دست ندهید.

جزایر فیلیپین-کاماپرس

دریان سفر امید

تجربه غذاهای فیلپینی

یکی از راه های مشاهده فرهنگ هر کشور، تجربه طعم غذاهای آن است و فیلیپینی‌ها قطعاً در این موضوع برتری قابل‌توجهی دارند. می‌توانید طعم چون کلاس جهانی سبو را بچشید و یا غذا خوردن در کف دست خود را با پانسیت هاباب استان کوئزون تجربه کنید. آدوبو، سینیگانگ و دوریان شهر داوائوT  برخی از غذاهایی که حتما در فیلیپین باید تجربه کنید.

غذای فیلیپینی-کاماپرس

ماجراجویی‌های جذاب

کوهنوردی در فیلیپین، به لطف علاقمندان به فضای باز که بسیار مشتاق تبلیغ کوه‌های زیبای این کشور هستند، توجه زیادی را به سوی خود جلب کرده است.هنگامی که در داوائو هستید، به بلندترین قله کشور در کوه آپو با ارتفاع 2954 متر بروید. مسافران همچنین می‌توانند برای ماجراجویی‌های بیشتر، کوه دولنگ دولنگ و کوه  پولاگ را امتحان کنند. اما اگر می‌خواهید بچه‌هایتان را با خود ببرید و مناظر کوچک‌تر و در عین حال به همان اندازه خیره‌کننده را امتحان کنید، شهر باتانگاس کوه‌های زیادی برای انتخاب و گردش دارد.

کوه های فیلیپین-کاماپرس

سواحل و غواصی با کوسه ها!

سواحل جزیره بوراکای، پالاوان و شهر سبو دارای شن و ماسه سفید هستند که تقریباً به نظر می‌رسد مانند یک پودر باشند! ماسه‌های طلایی و خامه‌ای در سواحل پانگاسینان، در شمال لوزون، چند ساعت دورتر از مانیل (پایتخت فیلیپین) نیز شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

همچنین آنیلائو در باتانگاس، چند ساعت دورتر از مانیل، مکان‌های غواصی زیادی برای بازدید دارد و می‌توانید در فیلیپین با کوسه‌ها دوستانه غواصی کنید. این جاذبه اصلی در اسلوب، سبو است، جایی که می‌توان کوسه نهنگ را تماشا کرد. فقط اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی را فراموش نکنید!

کشف غارهای پنهان، آتشفشان‌ها و دریاچه‌های جذاب

در میان کوه‌های سر به فلک کشیده و جزایر خیره‌کننده، صدها غار در انتظار کشف هستند. در پالاوان، می‌توانید رودخانه زیرزمینی مورد تحسین بین‌المللی را ببینید. پس از بازدید از غارها، دریاچه‌ها باید در مرحله بعدی باشند. در سن پابلو، لاگونا، هفت دریاچه وجود دارد که می‌توانید در یک روز ببینید.

دریاچه های فیلیپین-کاماپرس

همچنین با چند ساعت رانندگی از مانیل، شهر تاگایتای می‌توانید دومین آتشفشان فعال این کشور را ببینید. اطراف آن نیز دریاچه تال است که منظره‌ای گیرا از شهر تاگاتای به شما می‌دهد. می‌توانید از دریاچه پایین بروید و برای یک روز در نزدیکی آتشفشان وقت بگذارید.

جشنواره‌های جذاب

بخش بزرگی از هر استان در فیلیپین جشنواره‌هایی را شامل می‌شود که سالی یک بار جشن می‌گیرند. این جشن‌ها یا از قدیسان حامی آن‌ها سرچشمه می‌گیرند و یا از افسانه‌ها. رژه‌های رنگارنگ، لباس‌های ظریف و دقیق، مهمانی‌های خیابانی و مسابقات رقص، حال و هوای هر جشنواره را فوق العاده می‌کند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند جشنواره‌های محبوبی مانند جشنواره سینولوگ در شهر سبو، جشنواره پانگ بنگا در شهر باگویو، جشنواره موریونس در ماریندوکو و جشنواره رودئو در ماسبات را مشاهده کنند.

جشنواره های فیلیپین-کاماپرس

مردم محلی مهربان

فیلیپینی‌ها بسیار مهمان‌نواز هستند. با ورود به فرودگاه، افراد صمیمی و مهربان از شما استقبال خواهند کرد که در رفع نیازهای شما کمک خواهند کرد. رانندگان تاکسی سعی می‌کنند با شما گفتگو کنند و اگر خوش شانس باشید، می‌توانند به شما پیشنهاد دهند که چه چیزی را امتحان کنید و از کجا بازدید کنید.

پس از رسیدن به مقصد، مردم محلی با شما دوست می‌شوند و شما را به اعضای خانواده خود معرفی می‌کنند و حتی شما را به مناسبت‌هایی مانند مهمانی‌ها ، عروسی و جشن‌های تولد خود دعوت می‌کنند و البته در حین رفتن، بسته‌های غذا به شما می‌دهند تا همراه خود به هتل خود ببرید.

خرید و رزرو تور فیلیپین با آژانس گردشگری ایوار

آژانس مسافرتی ایوار سعی داشته همواره رضایت مشتریان خود را کسب کند و در همین راستا تورها و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایوار مراجعه و  ضمن مقایسه تورها با یکدیگر، تور دلخواه را خریداری  و رزرو نمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز