۷ بادگیر شیک و باکلاس زنانه پاییزی

بادگیر شیک و باکلاس زنانه
ژیوار

با فرا رسیدن روزهای نسبتاً سرد پاییزی، دوباره بازار خرید بادگیرها و کاپشن‌های ورزشی داغ می‌شود. بادگیرهای زنانه معمولاً برای خانم‌هایی که می‌خواهند در آب و هوای پاییزی ورزش کنند، مناسب هستند. این لباس‌های پاییزی علاوه بر اینکه استایل شما را بهبود می‌بخشند، به شما کمک می‌کنند تا در هوای بارانی و در مقابل بادهای پاییزی مقاومت بهتری داشته باشید. اما بهترین بادگیرهای زنانه برای پاییز امسال کدام‌اند؟

کاماپرس در این گزارش، ۷ مدل بادگیر شیک و باکلاس زنانه را به شما معرفی می‌کند.

بادگیر ورزشی از جنس استرج و پلی استر

برای قدم زدن در روزهای پاییزی یک بادگیر شیک و زیبا می‌خواهید؟ در این صورت، به شما کاپشن بادگیری را پیشنهاد می‌دهیم که از جنس استرج و پلی استر تولید شده باشد. اگر قد این کاپشن تا روی باسن شما برسد، عالی می‌شود چون از شر بادهای پاییزی در امان خواهید بود. به این ترتیب، از همان اوایل پاییز دچار سرماخوردگی نخواهید شد.

بادگیر ورزشی تولید شده از جنس نایلون

اگر به یک بادگیر ورزشی سبک و جمع و جور برای کوهنوردی‌های پاییزی خود نیاز دارید، به شما بادگیری از جنس نایلون را پیشنهاد می‌دهیم. چنین بادگیری که قد آن تا روی باسن می‌رسد، در مقایسه با سایر انواع کاپشن‌های ورزشی سبک‌تر است و می‌توانید آن را به راحتی تا کنید و در کوله‌پشتی خود قرار دهید. در صورتی که بادگیر انتخابی شما کلاه و جیب زیپ‌دار داشته باشد نیز بهترین لباس برای کوهنوردی در باران را خواهید داشت.

بادگیر ورزشی با قد بلند

به خانم‌هایی که می‌خواهند در روزهای پاییزی به جای لباس‌های بلند معمولی بادگیر ورزشی بپوشند و آزادانه پیاده‌روی کنند، یک بادگیر بلند که تا زیر باسن کشیده می‌شود را پیشنهاد می‌دهیم. اگر این کاپشن بادگیر از جنس پلی استر باشد، می‌تواند به یک لباس نسبتاً گرم پاییزی برای ورزش‌های مختلف تبدیل شود.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

کاپشن بادگیر کوتاه‌ مناسب دویدن

شاید دویدن در طبیعت برنامه شما برای روزهای پاییزی باشد. در این صورت، باید یک بادگیر تهیه کنید که قد آن تا روی کمر می‌رسد. چنین بادگیری مزاحم دویدن و حرکات ورزشی شدیدتر شما نمی‌شود. اگر جنس آن پلی استر و پلی امید باشد هم ظاهری جذاب‌تر برای ایجاد یک استایل حرفه‌ای ورزشی خواهد داشت و هم کمتر دچار تعریق خواهید شد.

بادگیر کوهنوردی همه‌کاره

کوهنوردی حرفه‌ای در روزهای پاییزی لوازم خاص خود را می‌طلبد. یکی از این لوازم بادگیر کوهنوردی است. یک بادگیر اسپرت از جنس پلی استر و پلی اورتان که تا روی باسن شما کشیده می‌شود، می‌تواند به شما در صعود به ارتفاعات بارانی کمک کند.

بادگیر ورزشی با طرح‌های جذاب

بادگیر ورزشی با طرح‌های جذاب

در روزهای بارانی پاییزی به کاپشن‌ها و بادگیرهایی نیاز دارید که از خیس شدن شما جلوگیری کنند. چنین بادگیری بهتر است از جنس پارچه نایلونی انتخاب شود. اگر هم به استایلی شیک و دوست‌داشتنی علاقه دارید، بهتر است یک مدل از کاپشن با طرح‌های چاپی زیبا انتخاب کنید. با انتخاب چنین کاپشن بادگیری علاوه بر اینکه از باد و باران در امان خواهید بود، استایل اسپرتی خیره‌کننده نیز خواهید داشت.

گرمکن ورزشی با طرح ابر و بادی

با سردتر شدن هوا، ورزش و قدم زدن در هوای آزاد به گرمکن‌هایی نیاز خواهد داشت که بادگیر باشند. یک گرمکن تولید شده از پارچه‌های استرج، نخی و فلامنت که طرح ابر و بادی دارد، هم شما را شیک‌پوش‌تر از قبل می‌کند و هم اجازه نمی‌دهد هیچ باد و طوفانی شما را دچار سرماخوردگی و بیماری‌های فصلی کند.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز