۵ هایلایتر صورت مناسب مبتدیان + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هایلایتر جزئی ضروری از آرایش صورت محسوب نشده، اما می‌تواند چهره را جذاب‌تر نشان دهد. برجسته کردن بعضی از نقاط صورت با هایلایتر، کار کانتور را تکمیل می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ۵ هایلایتر مناسب مبتدیان می‌پردازد.

۱- هایلایتر پودری مون‌داست کالیستا

قیمت این هایلایتر ۹ گرمی در زمان نوشته شدن این گزارش، حدوداً ۳۵۰ هزار تومان است. هایلایت مون‌داست کالیستا را می‌توان در ۴ رنگ مختلف تهیه کرد که این رنگ‌ها برای پوست‌های بسیار روشن، گندمی، متوسط و تیره مناسب هستند. این هایلایتر بافتی ابریشمی و فرمولاسیونی ویتامینه دارد و برای استفاده انواع پوست از چرب تا خشک مناسب است.

بیشتر بخوانید:

۲- دراپ هایلایتر مایع نوت

این هایلایتر مایع با حجم ۱۴ میلی‌لیتر به قیمتی در حدود ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول در ۲ رنگ مختلف در بازار موجود است و با انواع پوست‌ها سازگاری دارد. دراپ هایلایتر مایع نوت، بافتی سبک دارد و فاقد چربی و پارابن است.

۳- هایلایتر روبی‌سان

این محصول را در بسته‌بندی حاوی ۱۲ گرم هایلایتر پودری، می‌توان با قیمت حدوداً ۲۹۰ هزار تومان تهیه کرد. هایلایتر روبی سان در ۲ تناژ رنگی هلویی و بژ به بازار عرضه شده‌ و در فرمولاسیون آن نام توکوفرول (ویتامین E) به چشم می‌خورد.

۴- هایلایتر این لی

قیمت ۱۴ گرم از هایلایتر پودری این لی، حدوداً ۲۳۰ هزار تومان است. فرمولاسیون این محصول برای استفاده انواع پوست مناسب است و بافتی سبک و نرم دارد. این هایلایتر خاصیت ضدآکنه دارد و بر روی صورت جلوه‌ای مات و طبیعی ایجاد می‌کند. هایلایتر این لی در ۲ رنگ مختلف تهیه شده که هر ۲ رنگ در یک پالت موجود هستند.

۵- هایلایتر مدادی مولتی استیک شون

حجم این هایلایتر مدادی ۳.۳ میلی‌لیتر است و به قیمتی در حدود ۱۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول در ۲ رنگ مختلف بژ و رزگلد تهیه شده‌‌است که به ترتیب با اعداد ۴۰ و ۳۰ شماره‌گذاری شده‌اند. در فرمولاسیون این محصول نام‌های ماده ضدالتهابی کالندولا و همچنین توکوفریل استات (ویتامین E) به چشم می‌خورد. این هایلایتر برای استفاده انواع پوست‌ها فرموله شده. ناگفته نماند که این هایلایتر دارای پارابن است.

انتهای پیام

مرتبط با : باسلامهایلند بیوتی
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز