۵ لپ تاپ برتر ایسوس در بین گیمرهای حرفه ای

ژیوار

لپ تاپ برتر ایسوس در بین گیمرهای حرفه‌ای اغلب با حافظه داخلی و رم بالایی عرضه شده و از سری پردازنده‌های بالاتری استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ‌ها که اغلب سایز صفحه نمایش بزرگی دارند، وضوح و کیفیت تصویر مناسبی را عرضه کرده و اکثرا ظرفیت باتری بالایی دارند. همچنین جنس بدنه این محصولات نیز مقاوم است.

در ادامه ۵ لپ تاپ برتر ایسوس در بین گیمرهای حرفه‌ای را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کنیم.

لپ تاپ برتر ایسوس مدل ROG Strix SCAR 18 G834JY_EC

این لپ تاپ برتر ایسوس با سایز صفحه نمایش ۱۸ اینچی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۳ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این محصول که دارای جنس بدنه فلزی و وزن ۲.۶ کیلوگرمی است، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی داشته و وضوح تصویر QHD+ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این محصول که از پنل تصویرWQXGA  استفاده می‌کند، نرخ نوسازی تصویر ۲۴۰ هرتزی داشته و مدت زمان پاسخ گویی آن ۳ میلی ثانیه است. همچنین این محصول حافظه داخلی ۲ ترابایتی داشته و ظرفیت حافظه رم آن ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. این محصول نوع حافظه رم DDR5  داشته و باس رم آن نیز 4800MHz  خواهد بود. ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این مدل4Cell 90WHr  به حساب می‌آید.

سری پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ core i9  بوده و مدل پردازنده آن13989HX  است. همچنین این محصول از فرکانس پردازنده2.2GHz up to 5.6GHz  استفاده می‌کند. مدل پردازنده گرافیکی این لپ تاپ برتر ایسوس RTX4090 بوده و حجم گرافیک اختصاصی آن ۱۶ گیگابایت است. همچنین این محصول از نوع رم گرافیک GDDR6 کمک گرفته و توان گرافیک ۱۷۵ واتی دارد.

دریان سفر امید

لپ تاپ برتر ایسوس مدل ROG Strix SCAR 18 (2024) G834JYR_AC

این لپ تاپ ایسوس با سری پردازنده core i9 عرضه شده و با قیمت حدودی ۲۶۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با مدل پردازنده 14900HX  ارائه شده و فرکانس پردازنده آن 2.2GHz up to 5.8GHz  است. این محصول حافظه کش ۳۶ مگابایتی دارد. همچنین ظرفیت حافظه داخلی در این لپ تاپ برتر ایسوس ۱ ترابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود.

این محصول نوع حافظه رم DDR5 داشته و باس رم آن 5600MHz است. مدل پردازنده گرافیکی در این لپ تاپ برتر ایسوس RTX 4090 بوده و حجم گرافیک اختصاصی آن ۱۶ گیگابایت به حساب می‌آید. این لپ تاپ دارای نوع رم گرافیک DDR6 بوده و توان گرافیک آن۱۵۰ تا ۱۷۵ وات است.

این محصول دارای سایز صفحه نمایش ۱۸ اینچی بوده نوع صفحه نمایش آن WQXGA عنوان می‌شود. این لپ تاپ ایسوس رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی را ارائه کرده و وضوح تصویر 2.5k  دارد. همچنین پنل تصویر در این لپ تاپ مینی ال ای دی بوده و نرخ نوسازی تصویر آن ۲۳۰ هرتز است‌. ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این لپ تاپ نیز 4cell 90whr به حساب می‌آید.

لپ تاپ برتر ایسوس مدل ROG Flow X16 GV601VI_GK

این لپ تاپ ایسوس دارای حافظه داخلی ۲ ترابایتی و رم ۶۴ گیگابایتی بوده و با قیمت حدودی ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول ایسوس از نوع حافظه رم DDR5 استفاده کرده و باس رم4800MHz  دارد. همچنین مدل پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ برتر ایسوس 13900H بوده و فرکانس پردازنده آن 2.6GHz up to 5.4GHz  است. سری پردازنده این لپ تاپ نیز core i9  در نظر گرفته می‌شود.

این محصول با مدل پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4070  عرضه شده و حجم گرافیک اختصاصی آن ۸ گیگابایت است. همچنین نوع رم گرافیک این محصول GDDR6  بوده و توان گرافیک آن ۱۰۰ تا ۱۲۰ وات به حساب می‌آید. ظرفیت و نوع باتری در این لپ تاپ نیز 4cell 90whr  خواهد بود.

این لپ تاپ برتر ایسوس با سایز صفحه نمایش ۱۶ اینچی عرضه شده و نوع صفحه نمایش Wide View   دارد. علاوه بر آن، در این لپ تاپ از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ استفاده شده و وضوح تصویر آن WQXGA  است. این لپ تاپ پنل تصویرIPS داشته و نرخ نوسازی تصویر آن ۲۴۰ هرتز به حساب می‌آید‌.

لپ تاپ برتر ایسوس مدل ROG Zephyrus M16 GU604VI_CB

این لپ تاپ برتر ایسوس با مدل پردازنده گرافیکی Geforce RTX 4070  عرضه شده و با قیمت حدودی ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول حجم گرافیک اختصاصی ۸ گیگابایتی داشته و از نوع رم گرافیک GDDR6  استفاده می‌کند. همچنین این لپ تاپ ظرفیت حافظه داخلی ۲ ترابایتی و رم ۶۴ گیگابایتی داشته و باس رم آن 4800MHz است‌.

این لپ تاپ برتر ایسوس نوع حافظه رم DDR5  داشته و سری پردازنده به کار رفته در آن نیز  core i9  است‌.این محصول مدل پردازنده  13900H   را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و فرکانس پردازنده آن 2.6GHz up to 5.4GHz  است.

نوع صفحه نمایش در این لپ تاپ برتر ایسوس WQXGA  بوده و رزولوشن آن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل در نظر گرفته می‌شود. این محصول وضوح تصویر QHD+ داشته و پنل تصویر آن IPS  به حساب می‌آید. ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این لپ تاپ نیز4cell 90whr  است.

لپ تاپ برتر ایسوس مدل ROG Strix G16 (2024) G614JVR

این لپ تاپ برتر ایسوس دارای سایز صفحه نمایش ۱۶ اینچی بوده و با قیمت حدودی ۱۲۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول ۲.۵ کیلوگرمی با نوع صفحه نمایش WQXGA  ارائه شده و وضوح تصویر آن QHD+  است. همچنین رزولوشن صفحه نمایش در این لپ تاپ ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بوده و پنل تصویر آن IPS  در نظر گرفته می‌شود.

این محصول با حافظه داخلی ۱ ترابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی ارائه شده و نوع حافظه رم آنDDR5  است. همچنین باس رم این محصول نیز 5600MHz  به حساب می‌آید. این لپ تاپ برتر ایسوس از سری پردازنده core i9  استفاده کرده و مدل پردازنده آن 14900Hx   در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ فرکانس پردازنده 2.2GHz up to 5.8GHz  دارد.

مدل پردازنده گرافیکی این لپ تاپ برتر ایسوس GeForce RTX 4060  بوده و حجم گرافیک اختصاصی آن ۸ گیگابایت است. همچنین این محصول نوع رم گرافیک GDDR6 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این لپ تاپ نیز 4cell 90whr به حساب می‌آید.

اطلاع از قیمت لپ تاپ در سبیت

سبیت یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه ارائه لپ تاپ، گوشی و انواع محصولات الکترونیکی است. این سایت با ضمانت کیفیت و اصالت، کالاهای خود را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد و بهترین قیمت بازار را عرضه می‌کند. برای پیگیری قیمت لپ تاپ به طور آنلاین و روزانه می‌توان سراغ سبیت رفت.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز