۵ برند برتر رنگ مو در سال ۲۰۲۴

۵ برند برتر رنگ مو در سال ۲۰۲۴
تور لحظه آخری-کاماپرس

تنوع و کیفیت رنگ مو در کنار نتیجه دلخواه بعد از رنگ و عدم آسیب به مو از جمله مواردی است که استفاده از بهترین برندهای رنگ مو به دنبال دارد. اغلب خانم‌ها به دلایلی از جمله تنوع‌طلبی، زیبایی دوستی و همچنین از بین بردن اثرات پیری مرتبا در حال استفاده از رنگ مو‌های مختلف هستند، بنابراین با توجه به وجود برندهای متنوع موجود در بازار، انتخاب رنگ‌مویی که تمام ویژگی‌های بارز این محصول را در خود جای داده باشد، چندان هم کار آسانی نیست.

کاماپرس در این گزارش، ۵ برند برتر رنگ مو در سال 2024 را با جستجو در وبسایت داروکده معرفی می‌کند.

1-رنگ مو دائمی پلت

رنگ موی پلت یکی از انواع برندهای محبوب و موجود در بازار است که معمولا همان توناژ رنگی که در کالیته آن وجود دارد را بر روی مو ایجاد می‌کند. این برند دارای انواع رنگ‌های مختلف با طیف‌های گسترده است و رنگ‌های تیره تا خیلی روشن را شامل می‌شود. در بسته‌بندی این رنگ یک تیوپ 50 میلی‌لیتری، یک اکسیدان شماره‌ی 2 یا همان 9%، یک ماسک ‌موی 10 میلی‌لیتری و یک جفت دستکش پلاستیکی بی‌رنگ برای مراقبت از پوست دست‌ها قرار داده شده است. قیمت این رنگ مو با توجه به توناژ رنگ از 60 هزار تومان تا 400 هزار تومان را شامل می‌شود.

1-رنگ موی دائمی پلت

2-رنگ موی دائمی ناتورتینت

رنگ موی ناتورتینت که از جمله رنگ‌موهای طبیعی ساخته شده از مواد گیاهی است برای افرادی که به دنبال رنگ طبیعی و سالم برای موهای خود هستند انتخاب مناسبی است. این رنگ موی خارجی علاوه بر اینکه رنگ موهای شما را تغییر می‌دهد باعث تغذیه و درخشندگی آن‌ها نیز می‌گردد. علاوه بر آن این برند در 29 طیف رنگی و در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود. از جمله ویژگی‌های این رنگ مو می‌توان به مواردی مثل فاقد آمونیاک بودن، پوشانندگی کامل موهای خاکستری، قدرت رنگ‌گیری سریع، براقیت مو و ماندگاری طولانی‌مدت آن نام برد. قیمت آن در بازار 80 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-رنگ موی دائمی ناتورتینت

3-رنگ موی طبیعی و دائمی tints of nature

این رنگ مو یکی دیگر از انواع رنگ‌موهای طبیعی و دائمی به شمار می‌رود که با فرمولاسیون منحصر به فرد خود موهای شما را علاوه بر رنگ‌آمیزی، کاملا تغذیه می‌کند و علاوه بر آن موهای خاکستری را هم کاملا می‌پوشاند. به طور کلی ترکیباتی که در این رنگ مو استفاده شده باعث تغییر سریع رنگ موی شما می‌شود و با طیف‌های رنگی زیبایی که برای شما به ارمغان می‌آورد باعث طراوت و درخشندگی موهای شما نیز می‌گردد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این رنگ مو می‌توان به فاقد آمونیاک بودن این محصول و عدم ایجاد حساسیت پوستی اشاره کرد. قیمت این رنگ مو 125 هزار تومان است.

3-رنگ موی طبیعی و دائمی tints of nature

4-رنگ موی Matrix SoColor

شاید به جرات بتوان گفت رنگ موی ماتریکس یکی از معروف‌ترین و بهترین رنگ موهای موجود در بازار است که به دلیل زیبایی و درخشندگی که به موها می‌دهد، جزو محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین خانم‌هاست. جالب است بدانید بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای هم از این برند استفاده می‌کنند زیرا قدرت رنگ‌پذیری بالایی برای انواع موها دارد. علاوه بر آن این رنگ مو دارای طیف رنگ‌های متنوعی بوده و موها را خوش‌رنگ و درخشان می‌کند. همچنین این برند رنگ مو موهای خاکستری را صد در صد پوشش می‌دهد و یک شامپوی براق‌کننده در هر بسته‌بندی دارد. قیمت این محصول در بازار 200 هزار تومان است.

4-رنگ موی Matrix SoColor

5-رنگ موی گیاهی طبیعی Logona

یکی دیگر از انواع رنگ‌موهای پرطرفدار در بین خانم‌ها این برند است که همه طیف‌های رنگ مو از تیره‌ترین تا روشن‌ترین را شامل می‌شود. این برند از ترکیبات طبیعی مانند حنا و پوست گردو و صدف تولید شده به همین دلیل قدرت بالایی در رنگ‌دهی موها دارد. درواقع این رنگ مو به صورت صد در صد از گیاهان خالص تولید شده و به صورت تضمینی تمام تارهای خاکستری مو را می‌پوشاند. علاوه بر آن با ترکیبات خاص و منحصر به فردی که دارد باعث تغذیه و رشد مو‌ها نیز می‌گردد و آن را شاداب، براق و سلامت می‌کند. قیمت این رنگ مو در بازار 185 هزار تومان است.

5-رنگ موی گیاهی طبیعی Logona

انتهای پیام

مرتبط با : داروخانه روشاداروکده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز