۵ ترند جذاب رنگ مو در سال ۲۰۲۴

تور لحظه آخری-کاماپرس

به طور کلی هر سال یک رنگ مشخص به عنوان رنگ سال انتخاب می‌شود که برای رنگ مو هم می‌توان از همان استفاده کرد. اما گاه رنگ‌های ترند سال برای انتخاب به عنوان رنگ مو مناسب نیست. به همین دلیل می‌توان با انتخاب لباس و اکسسوری‌های همرنگ ترند سال به گونه‌ای حمایت خود از آن رنگ را اعلام کرد. در رابطه به بهترین رنگ مو نیز می‌توان با شناخت علایق و همچنین رنگ پوست، بهترین گزینه را انتخاب کرد که البته برای هر فرد بسته به سلیقه می‌تواند متفاوت باشد.

کاماپرس در این گزارش، ۵ ترند جذاب رنگ مو در سال 2024 را معرفی می‌کند.

1-رنگ قهوه ای روشن

از آنجاکه امسال رنگ‌های طبیعی ترندتر هستند، رنگ قهوه ای روشن بر پایه رنگ‌های نسکافه‌ای، شکلاتی، کاراملی، گردویی، موکا و قهوه‌ای عسلی را می‌توان از رنگ موهای ترند سال 2024 به شمار آورد. گذشته از آن به دلیل اینکه رساندن مو به این پایه کار نسبتا آسانی بوده و نتیجه کار هم مشخص است بنابراین این رنگ موها از طرفداران زیادی برخوردارند. این رنگ موی زیبا و ترند امسال برای انواع پوست‌ها از جمله سفید، گندمی و سبزه، فوق العاده مناسب است.

2-رنگ دارچینی تیره

2-رنگ دارچینی تیره

شاید بتوان یکی از خوش‌رنگ‌ترین رنگ‌موهای امسال را همین رنگ دارچینی تیره به شمار آورد. این رنگ با توناژ گرم و سایه‌های قرمز و قهوه‌ای ظاهر بسیار زیبا و چشم‌نوازی را ایجاد می‌کند و مورد توجه و علاقه بسیاری از افراد است. این رنگ مو نیز به دلیل توناژ خاصی که دارد برای انواع رنگ پوست‌ها مناسب است ولی برای افرادی که پوست گندمی دارند و همچنین برای کسانی که موهای طبیعی قرمز و نارنجی دارند، می‌تواند نتیجه شگفت آوری ایجاد کند.

راز آسمان پایتخت

2-رنگ دارچینی تیره

3-رنگ مسی روشن

رنگ مسی هم از جمله رنگ‌هایی است که مخاطبان خاص خود را دارد و همچنین یکی از رنگ‌هایی به شمار می‌رود که امسال بسیار ترند شده است. اگر شما هم پوست روشنی دارید شک نکنید که این رنگ مو برای شما مناسب‌ترین گزینه است. نکته جالبی که وجود دارد این است که این رنگ مو با تناژ‌های مختلف برای پوست‌های رنگ روشن می‌تواند درخشش و عمق خاصی به چهره ببخشد.

بیشتر بخوانید:

 

3-رنگ مسی روشن

4-رنگ بلوند خیلی روشن

رنگ موی بلوند نه‌تنها امسال بلکه سالیان سال است که به عنوان یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین رنگ موها در بین خانم‌ها شناخته می‌شود. امسال آن تنالیته‌ای از بلوند ترند شده که روشن‌تر است و دارای رگه‌هایی از تناژهای دودی، یخی، پلاتینی، کرم استخوانی و مرواریدی است. این رنگ موها برای افرادی با پوست روشن و چشمان روشن می‌تواند انتخاب شاهکاری باشد.

4-رنگ بلوند خیلی روشن

5-رنگ ماهگونی

در سال‌های اخیر و از جمله امسال رنگ‌های ماهگونی در تمام طیف‌های آن در بین خانم‌ها بسیار پرطرفدار شده است. این رنگ که جزو رنگ‌های لوکس به شمار می‌رود در ترکیبات بالیاژ و برای ایجاد سایه‌هایی در مو استفاده می‌شود. رنگ زیبای ماهگونی دارای تنالیته‌های قرمز است و موجب می‌شود که این رنگ مو بسیار زنده و جذاب و قوی به نظر برسد. این رنگ موی بسیار پرطرفدار در تنالیته‌هایی نظیر ماهگونی شرابی، ماهگونی عنابی، ماهگونی ارغوانی، ماهگونی فندقی می‌تواند زیباترین و خاص‌ترین رنگ مو را خلق کند.

5-رنگ ماهاگونی

انتهای پیام

مرتبط با : خانومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز