مزایای استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک

رنگ مو-کاماپرس
لست سکند

بسیاری از مشکلات خشکی، وزی و شکنندگی مو پس از رنگ کردن، از ترکیبات موجود در ساختار رنگ ناشی می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها آمونیاک است. این ماده شیمیایی، کوتیکول‌های مو را از هم باز کرده و با از بین بردن رنگدانه‌های مو منجر به ورود رنگ مو به داخل بافت مو می­شود. البته رنگ موهای دارای آمونیاک ماندگاری بالایی دارند، اما آسیب‌های جدی به مو می‌رسانند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی عملکرد رنگ موی بدون آمونیاک و مزایای آن ‌پرداخته است.

آمونیاک موجود در رنگ مو چیست؟

آمونیاک، ماده‌‌ای شیمیایی و دارای خاصیت قلیایی است که باعث افزایشPH  رنگ مو می‌شود. این ماده باعث می‌شود که هنگام قرار گرفتن رنگ بر موها، کوتیکول مو باز شده و از این طریق رنگدانه‌های رنگ بتوانند به داخل کورتکس مو راه پیدا کنند. لازم به ذکر است که آمونیاک موجود در رنگ مو، با از بین بردن رنگدانه‌های طبیعی، موها را برای دریافت رنگدانه‌های مصنوعی رنگ آماده می‌کند.

رنگ موی بدون آمونیاک چیست؟

در این نوع رنگ موها تلاس شده که با حذف آمونیاک و جایگزین کردن آن با ترکیباتی دیگر، از وارد کردن آسیب به موها جلوگیری شود. البته کیفیت این رنگ موها با یکدیگر متفاوت است و تمامی این محصولات از کیفیت یکسان برخوردار نیستند.

مزایای رنگ موی بدون آمونیاک

آسیبی که رنگ موهای بدون آمونیاک به موها وارد می‌کند، از آسیب سایر رنگ موها بسیار کمتر است. همچنین این رنگ مو دارای فرمولاسیونی ملایم و سازگار با موی سر است که به ساختمان مو و پوست سر آسیبی وارد نمی‌کند. رنگ موی بدون آمونیاک برخلاف رنگ موهای معمولی، فاقد بوی تند بوده و دارای رایحه‌ای ملایم و دلنشین است.

راز آسمان پایتخت

وجود آمونیاک در رنگ مو می‌تواند برای پوست سر ایجاد خارش، سوزش و حساسیت کند؛ حتی در برخی مواقع موجب سوزش چشم نیز می‌شود، اما رنگ موی بدون آمونیاک مانع بروز چنین حساسیت‌هایی خواهد شد.

رنگ موی بدون آمونیاک، موها را به خوبی می‌پوشاند و افرادی که موهای سفید دارند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این رنگ‌ها مانند سایر رنگ موها در طیف‌ها و رنگ‌بندی‌های متنوع در بازار موجود است.

رنگ مو-کاماپرس

میزان ماندگاری رنگ موی بدون آمونیاک چقدر است؟

این نوع رنگ مو ماندگاری چندان زیادی ندارد. باتوجه به نبود آمونیاک در ساختار این رنگ‌ها، کوتیکول مو باز نمی‌شود تا رنگ وارد کورتکس مو شود؛ به همین دلیل، رنگ بر سطح مو باقی مانده و با چندین مرتبه شست­وشو، به مرور زمان از بین می‌رود.

امروزه به ترکیبات رنگ موی بدون آمونیاک، روغن مخصوصی که در واقع جایگزین آمونیاک شده اضافه می­کنند که رنگدانه‌های رنگ مو با این روغن مخصوص مخلوط شده و با نفوذ به کورتکس مو، به راحتی جذب بافت مو می‌شوند. این وضعیت در نهایت منجر به افزایش ماندگاری رنگ مو خواهد شد.

رنگ موی بدون آمونیاک؛ گزینه‌ای مناسب برای خانم‌های باردار

یکی از دغدغه‌های خانم‌های باردار، رنگ کردن مو است که معمولا این کار برای جنین با خطرات جبران ناپذیری همراه می‌شود. رنگ نزدن مستقیم به مو، رنگ کردن در فضایی با تهویه مناسب، استفاده از رنگ‌های طبیعی و حنا از راهکارهای پیشنهادی به خانم‌های باردار است. در این دوران، از رنگ موی بدون آمونیاک نیز می‌توان استفاده کرد؛ چراکه رنگ موهای بدون آمونیاک بی بو بوده و فرمولاسیون سازگاری با بدن دارند. همچنین این نوع رنگ‌ها حاوی مواد شیمیایی کمی هستند و  آسیب کمتری نیز ایجاد می‌کنند.

رنگ مو-کاماپرس

خرید بهترین رنگ موی بدون آمونیاک از “زیبالون”

زیبالون با پایبندی بر سه اصل ارسال رایگان، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصالت کالا، یکی از موفق‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی در ایران است. مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن­های 03133686592 و 09331280647 تماس گرفته یا از طریق نشانی اینترنتی https://zibaloun.com با این فروشگاه در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : زیبالون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز