۳ اقامتگاه جذاب جزیره هرمز + نحوه رزرو برای نوروز

۳ اقامتگاه لوکس جزیره هرمز

جزیره هرمز در میان آب‌های خروشان خلیج‌فارس، یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری جنوبی ایران محسوب می‌شود. این جزیره که به دلیل مناظر بکر و زیبا و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرت دارد، مسافران زیادی را در نوروز جذب می‌کند. جزیره هرمز از خاک‌ رنگی و جذابش گرفته تا سواحل بکر و دیدنی، یک اقامت فراموش‌نشدنی را برای ماجراجویان و علاقه‌مندان به فرهنگ این خطه نوید می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش، ۳ اقامتگاه جذاب جزیره هرمز به همراه نحوه رزرو برای نوروز را توضیح می‌دهد.

1-اقامتگاه بومگردی کوتوک جزیره هرمز

اقامتگاه بوم‌گردی کوتوک جزیره هرمز به‌عنوان چراغی از مهمان‌نوازی سنتی، مهمانان را به یک تجربه عالی از جذابیت‌های بومی جزیره دعوت می‌کند. این اقامتگاه روستایی که در پشت قلعه تاریخی پرتغالی‌ها قرار دارد، پناهگاهی برای روح‌های خسته و اقامتگاهی ۱۰ تخته‌ و مملو از جذابیت‌های محلی است.

کوتوک با نزدیکی به ساحل، قلعه پرتغالی‌ها و اسکله جزیره، دسترسی بی‌نظیری به دیدنی‌ترین هرمز را نوید می‌دهد. چه در میان مناظر دیدنی جزیره به دنبال آرامش باشید و چه آرزوی ماجراجویی در کوچه‌های شلوغ آن را دارید، کوتوک اقامتی فراموش‌نشدنی را نوید می‌دهد.

آدرس اقامتگاه کوتوک: استان هرمزگان، جزیره هرمز، پشت قلعه پرتغالی‌ها

راز آسمان پایتخت

1-اقامتگاه بوم گردی کوتوک جزیره هرمز

2-اقامتگاه بومگردی صبورا

اقامتگاه بومگردی صبورا در جزیره پر از آرامش هرمز پناهگاهی برای مسافران و گردشگران مشتاق به شمار می‌رود. صبورا با داشتن مجموعه‌ای از اقامتگاه‌ها با اولویت‌های مختلف، ترکیبی بی‌نظیر از راحتی و اصالت را ارائه می‌دهد. صبورا از مبلمان عجیب‌وغریب از تنه نخل گرفته تا آغوش آرامش‌بخش فضای داخلی خنک‌شده با فن، نوید یک آرامش بی‌نظیر را در میان مناظر پر جنب‌وجوش جزیره می‌دهد.

آدرس اقامتگاه بوم‌گردی صبورا: استان هرمزگان، جزیره هرمز

بیشتر بخوانید:

2-اقامتگاه بوم گردی صبورا

3-اقامتگاه بوم گردی دره شن‌ها

در میان مناظر سرسبز جزیره هرمز، اقامتگاه بوم‌گردی دره شن‌ها واقع شده است که گواهی بر زیبایی و اصالت جنوب است. دره شن‌ها با داشتن چهار اتاق که هر کدام از آنها ظرافت و جذابیت دارند، استراحتی سرشار از خوشی و آرامش را برای مشتریان ارائه می‌دهد. اقامتگاه بوم‌گردی دره شن‌ها با مجموعه‌ای از امکانات مدرن، از جمله پارکینگ، اتصال Wi-Fi و کارکنان انگلیسی‌زبان، ترکیبی یکپارچه از راحتی و آسایش را تضمین می‌کند.

آدرس اقامتگاه بوم‌گردی دره شن‌ها جزیره هرمز: استان هرمزگان، جزیره هرمز، جنب مسجد جامع

3-اقامتگاه بوم گردی دره شن‌ها

نحوه رزرو اقامتگاه در جزیره هرمز برای نوروز

با نزدیک‌شدن به عید نوروز، رزرو محل اقامت در جزیره هرمز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اقامت خود در یکی از این اقامتگاه‌های مجلل، کافی است با استفاده از اطلاعات ارائه شده با مؤسسات مربوطه تماس بگیرید. چه جذابیت روستایی کوتوک را ترجیح دهید و چه دره شن‌ها، جزیره هرمز گزینه‌های بی‌شماری را برای هر سلیقه و بودجه های مختلف ارائه می‌دهد. یکی دیگر از راه‌های رزرو اقامتگاه‌های جزیره هرمز سایت‌های رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه است که می‌توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود یکی از آن‌ها را برای گذراندن اوقات در ایام نوروز انتخاب و تهیه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : جابامایوتوپین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز