رزرو آنلاین بهترین هتل 4 ستاره اصفهان برای نوروز + قیمت

بهترین هتل 4 ستاره اصفهان از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا

با فراگیر شدن اینترنت و پیشرفت روز افزون آن در تمام جنبه‌های زندگی، بیشتر کسب و کارها تغییر کرده‌اند و تلاش می‌کنند خود را با این روند، همراه و هم‌سو کنند. صنعت گردشگری و هلتداری نیز از این قاعده مستثنی نیست و با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، بسیاری از فعالیت‌های خود را به این مسیر تغییر داده است. بنابراین افرادی که قصد سفر و رزرو آنلاین بلیط را دارند به راحتی می‌توانند با مراجعه به سایت‌های رزرو آنلاین تور و هتل، هتل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و از امکانات و مزیت‌های هر کدام اطلاع پیدا کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 4 ستاره اصفهان را با بررسی برخی از مهمترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل و بلیط،  معرفی می‌کند.

1-هتل سفیر اصفهان

اگر به دنیال یک هتل ۴ ستاره در خیابان چهارباغ اصفهان می‌گردید، هتل سفیر بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این هتل که در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده، ساختمانی ۶ طبقه با ۱۰۰ اتاق است که موقعیت و دسترسی خوب آن به جاذبه‌های دیدنی شهر مانند میدان عالی قاپو، آن را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر تبدیل کرده است.

استخر این هتل همچنین امکانات مختلفی مانند بوفه، جکوزی و آبشاری جذاب دارد و حمام قدیمی ایرانی آن با امکانات و فضای سنتی، در بین گردشگران و مهمانان داخلی و خارجی شهرت فراوانی دارد.

قیمت هر شب اقامت در این هتل 2 میلیون و 70 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

1-هتل سفیر اصفهان

2-هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو اصفهان که یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره در اصفهان و در لیست سایت‌های رزرو آنلاین هتل به شمار می‌رود، ساختمانی ۶ طبقه با ۱۱۴ اتاق است. این هتل در نزدیکی پل خواجو قرار گرفته و بهترین بستنی‌فروشی شهر هم در نزدیکی خود دارد.

علاوه بر آن این هتل به دلیل موقعیت مکانی مطلوب و نزدیکی به وسایل نقلیه عمومی و تاکسی به جاذبه‌های اصفهان دسترسی خوبی دارد. صبحانه هتل خواجو اصفهان بسیار مفصل بوده و رستوران هتل هم به خوبی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

قیمت هر شب اقامت در این هتل 2 میلیون و 400 هزار تومان است.

2-هتل خواجو اصفهان

3-هتل عالی قاپو اصفهان

این هتل که نام خود را از بنای عالی قاپو در اصفهان که کاخی صفوی است، گرفته در نزدیکی خیابان چهار باغ پایین که به عنوان مرکز شهر اصفهان شناخته می‌شود قرار دارد. این خیابان درواقع دارای بافت سنگ‌فرش شده بوده و برای پیاده روی و گردش در بافت تاریخی فوق‌العاده است. به دلیل اینکه امکان تردد با ماشین در این خیابان فراهم نیست، بنابراین هتل عالی قاپو حمل بار رایگان از نزدیک‌ترین خیابان تا ورودی هتل را برای مهمانان فراهم نموده است.

به طور کلی هم اتاق‌های هتل عالی قاپو اصفهان قیمت‌های مناسبی داشته و امکان رزرو اتاق با صبحانه رایگان وجود دارد. قیمت هر شب اقامت در این هتل 2 میلیون و 700 هزار تومان است.

3-هتل عالی قاپو اصفهان

4-هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان که در سال ۱۳۵۴ و با نام قدیم هتل داریوش در اصفهان افتتاح شد تا به امروز در لیست بهترین هتل‌های ۴ ستاره این شهر با قدرت قرار دارد. در این هتل بعضی از اتاق‌ها دارای آشپرخانه‌ای کوچک هستند که امکان آشپزی را برای مهمانان در هتل فراهم کرده است. موقعیت مکانی این هتل در مرکز شهر اصفهان باعث شده که مسافران بتوانند به راحتی از بافت تاریخی و جاذبه‌های اصفهان دیدن کنند.

قیمت هر شب اقامت در این هتل 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

4-هتل پیروزی اصفهان

5-هتل آسمان اصفهان

در لیست بهترین هتل‌های ۴ ستاره اصفهان نام هتل آسمان به چشم می‌خورد که نه تنها یک هتل با خدمات عالی است، بلکه رستورانی با غذاهای خوش‌طعم و محبوب نیز دارد. این هتل در یکی از بهترین موقعیت‌ها در نزدیکی زاینده رود قرار گرفته و کمتر گردشگر خارجی که به ایران سفر می‌کند این هتل را نمی‌شناسد. علاوه بر آن وجود تنها رستوران گردان شهر، این مکان را به یکی از جاهای دیدنی اصفهان تبدیل کرده است.

ساختمان ۱۳ طبقه آن، به مهمانان و مسافران اجازه می‌دهد تا نمایی از رودخانه و پل فلزی اصفهان داشته باشند.

قیمت هر شب اقامت در این هتل 2 میلیون و 70 هزار تومان است.

5-هتل آسمان اصفهان

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپفلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز