رزرو آنلاین بهترین هتل 4 ستاره کیش

بهترین هتل 4 ستاره کیش از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا

جزیره کیش به لطف جاذبه‌های گردشگری که دارد، مسافران زیادی را به سمت خود جذب کرده و سالانه میزبان گردشگران فراوانی است. مسافران هنگام سفر به جزیره برای اینکه هم از خدمات عالی آنجا استفاده کنند و هم از لحاظ هزینه‌ای، مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها را داشته باشند، بهتر است که از خدمات سایت‌های رزرو آنلاین استفاده کنند. در این حالت کاربران هم می‌توانند از خدمات هتل‌های مختلف یکجا آگاه شوند و هم با توجه به بودجه، هتل مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 4 ستاره کیش برای رزرو آنلاین را معرفی می‌کند.

1-هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش یکی از معروف‌ترین هتل‌های 4 ستاره در جزیره است که به دلیل محبوبیتی که در بین کاربران دارد، به شهرت رسیده است. معماری به سبک اروپایی این هتل باعث شده که توجه مهمانان زیادی را به خود جلب کند و نوید اقامتی خاطره‌انگیز را به آن‌ها دهد. این هتل همچنین به دلیل امکانات فوق‌العاده‌ای که به مسافران ارائه می‌کند و قرارگرفتن در کنار اسکله تفریحی کیش از محبوب‌ترین هنل‌های ۴ ستاره جزیره به شمار می‌رود.

هتل سورینت مریم در ۳ طبقه و ۵۵ اتاق و سوئیت آماده خدمت‌رسانی به مسافران است. هزینه یک شب اقامت در این هتل از 1 میلیون و 400 هزار تومان شروع می‌شود.

1-هتل سورینت مریم کیش

راز آسمان پایتخت

2-هتل لیلیوم کیش

لیلیوم از بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش است که به تازگی به مجموعه هتل‌های محبوب و مورد توجه جزیره پیوسته است. هتل لیلیوم که در سال ۹۸ افتتاح شده در ۸ طبقه و ۱۵۴ اتاق ساخته شده است. نکته جالبی که در مورد این هتل وجود دارد این است که تمام قسمت‌های آن با وسایل مدرن تزیین شده و کارکنان مجرب و خوش‌اخلاق آن امکان اقامتی راحت و با آرامش را به مهمانان می‌دهند.

تمامی اتاق‌ها با امکاناتی مانند روم سرویس، بالکن، مینی بار، دستگاه چای ساز، میز تحریر، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت پرسرعت در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. هزینه یک شب اقامت در این هتل از 1 میلیون و 500 هزار تومان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

2-هتل لیلیوم کیش

3-هتل صدف کیش

هتل صدف که یکی از معروف‌ترین هتل‌های 4 ستاره جزیره صدف است با معماری کاملا مدرن خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در دل مسافران باز کند. این هتل علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارد در فضای درونی آن نیز تزیینات لوکس و وسایل مدرنی می‌توانید مشاهده کنید. این هتل مدرن ۲ طبقه دارد و با ۵۵ اتاق مجهز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

وجود یک آبشار بزرگ در کنار ساختمان هتل فضای بیرونی آن را بسیار چشم‌نواز کرده است. بنابراین مهمانان هتل صدف می‌توانند اقامتی همراه با آرامش در کنار استفاده از خدمات بی‌نظیر و امکاناتی مدرن را تجربه کنند. هزینه یک شب اقامت در این هتل از 2 میلیون تومان شروع می‌شود.

3-هتل صدف کیش

4-هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو که یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌های جزیره کیش است در کنار بلوار دریا قرار گرفته است و چشم‌اندازی عالی از دریای خلیج فارس دارد. هتل فلامینگو در اصل در ۵ طبقه همراه با ۲۰۰ اتاق ساخته شده و در فصول مختلف سال آماده پذیرایی از مهمانان است. فضای اطراف هتل با درختکاری و چندین آلاچیق تزیین شده که می‌تواند مکانی مناسب برای پیاده‌روی و آرامش باشد.

این هتل دارای اتاق‌های متنوعی است که برخی از آن‌ها ویلایی و برخی دیگر نیز سوئیت هستند. گفتنی است که تمامی این اتاق‌ها فضای بزرگی دارند و با امکاناتی نظیر دستگاه چای ساز، اینترنت، سرویس خواب راحت، کمد لباس و … همراه با نمای دریا در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. هزینه یک شب اقامت در این هتل از 2 میلیون و 200 هزار تومان شروع می‌شود.

4-هتل فلامینگو کیش

5-هتل ارم کیش

هتل ارم کیش که یکی از باسابقه‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های 4 ستاره کیش به شمار می‌رود زیباترین چشم‌انداز جزیره را دارد. نکته‌ی جالبی که در مورد این هتل وجود دارد این است که بیشتر اتاق‌های آن مشرف به ساحل دریا هستند و مهمانان می‌توانند با دیدن دریا حس نشاط و آرامش را در خود تقویت کنند. این هتل ۹ طبقه و ۲۴۳ اتاق دارد و با معماری زیبا و خاص در بین مسافران مختلف زبانزد است.

اتاق‌های هتل ارم دارای امکانات مختلفی مانند تلویزیون، سرویس حمام مجهز، میز آرایش، اینترنت، چای ساز و مینی بار و … است و مهمانان در طول اقامت خود می‌توانند از خدماتی مثل استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس و رستوران با موسیقی زنده و … استفاده کنند. هزینه یک شب اقامت در این هتل از 1 میلیون و 900 هزار تومان شروع می‌شود.

5-هتل ارم کیش

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپفلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز