بهترین هتل 5 ستاره مشهد از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا

بهترین هتل 5 ستاره مشهد از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا

انتخاب بهترین هتل، هواپیما و تور در گذشته چندان کار راحتی نبود و افراد باید آژانس‌های هواپیمایی را به صورت حضوری، یکی یکی بررسی می‌کردند تا بتوانند انتخاب درستی داشته باشند. اما امروزه با وجود سایت‌های مختلف رزرو آنلاین تور، بلیط و هتل علاوه بر اینکه در وقت و زمان صرفه‌جویی می‌شود، امکان دیدن نظرات کاربران دیگر برای کمک به انتخاب بهتر نیز وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 5 ستاره مشهد از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا را معرفی می‌کند.

بهترین هتل 5 ستاره مشهد از نظر کاربران فلایتیو

در سایت فلایتیو و بر اساس نقطه نظرات کاربران، هتل بین‌المللی هما با امتیاز 8.9 بهترین هتل 5 ستاره مشهد است. هتل بعدی هتل بین‌المللی قصر در مشهد است که امتیاز 8.2 را از کاربران دریافت کرده و اکثر نظرها در مورد رفتار پرسنل و خدمات مثبت بوده است. هتل بعدی، هتل الماس 2 با امتیاز 8.1 است که نظر اکثر مسافران و مهمانان این هتل مثبت و رضایت بخش است.

بهترین هتل 5 ستاره مشهد از نظر کاربران فلایتیو

بهترین هتل 5 ستاره مشهد از نظر کاربران اسنپ تریپ

اولین هتلی که در لیست بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد در سایت اسنپ تریپ قرار می‌گیرد، هتل الماس 2 مشهد است که امتیاز 4.5 داشته و نظرات اکثر مسافران در مورد نظافت و امکانات و خدمات عالی است.

راز آسمان پایتخت

هتل بعدی هتل هما 1 مشهد است که امتیاز 4.4 را دارد و نظرات مثبت کاربران بیشتر در مورد رفتار خوب و حرفه ای کارکنان، نظافت، محیط قشنگ محوطه، پیست دوچرخه سواری و صبحانه متنوع است.

بیشتر بخوانید:

هتل بعدی هتل مجلل درویشی با امتیاز 4.1 است و اکثر مسافران از باشکوه بودن هتل و برخورد خوب پرسنل در کامنت‌ها صحبت می‌کنند.

بهترین هتل 5 ستاره مشهد از نظر کاربران اسنپ تریپ

بهترین هتل 5 ستاره مشهد از نظر کاربران علی بابا

اولین هتل در لیست بهترین هتل‌های 5 ستاره سایت علی بابا، هتل الماس 2 مشهد است که به دلیل موقعیت مکانی و فاصله بسیار نزدیک تا ورودی باب الرضا و باب الجواد نظرات مثبتی را جذب کرده است. بیشتر کاربران از نظافت و رفتار خوب پرسنل ابراز رضایت داشته‌اند.

هتل بعدی در این لیست، هتل بین‌المللی قصر مشهد و بعد از آن هتل مجلل درویشی است که اکثرا کامنت‌های مثبتی دریافت کرده‌اند.

بهترین هتل 5 ستاره مشهد از نظر کاربران علی بابا

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپعلی بابافلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز