۱۰ نکته که باید درباره کشک سمیه بدانید

ژیوار

کارخانه شرکت فرآورده‌های غذایی سمیه از سال 1363 با تولید آبلیمو و کشک مایع پاستوریزه تاسیس شد. اکنون پس از گذشت حدود چهار دهه از آن تاریخ، ده‌ها محصول متنوع از قبیل کشک سنتی، آبلیمو، انواع ترشیجات، شوریجات، رب انار، گوجه فرنگی، انواع مربا، شربت سکنجبین، کنسرو خوراک‌ها، آبغوره، سرکه و رشته آش را در سبد تولید خود دارد.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت فرآورده‌های سمیه می‌پردازد که مطالعه آن به تولیدکنندگان صنایع غذایی توصیه می‌شود؛

۱. مدیر شرکت فرآورده‌های سمیه مجید کلانتری نام دارد.کارخانه شرکت فرآورده‌های سمیه در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع، واقع در شهرک صنعتی صفادشت ملارد قرار دارد.

۲. محصولات این شرکت دارای استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، سیستم ایمنی مواد غذایی و تجزیه و تحلیل خطر و کنترل نقاط کنترل بحرانی از موسسه«دی.اِی.اِی» انگلستان است.

۳. محصولات تولیدی شرکت فرآورده‌های سمیه علاوه بر بازار داخلی، به کشورهایی نظیر آلمان، کویت، آمریکا، کانادا، امارات متحده عربی، عراق و سوئد صادرات دارد.

دریان سفر امید

۴. شرکت سمیه دارای گواهینامه‌های اهتمام به کیفیت در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت سازمان غذا و داروست. همچنین توانسته گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان سال 94 و 95 و گواهینامه حلال را از موسسه جهانی حلال کسب کند. این شرکت دارای لوح تقدیر از سازمان صنعت و معدن در سال 94 و 95، و تندیس نهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان، همایش محصولات برتر صنایع غذایی، نشان ایمنی و سلامت، سیب طلایی صنایع غذایی، تندیس گرامیداشت روز صنعت و معدن است.

۵. شرکت فرآورده‌های سمیه قبل از تولید محصولات جدید یا بهبود محصولات قبلی، از روش‌های علمی و پژوهشی بهره می‌گیرد تا تولیداتی منحصربفرد و شناسنامه‌دار به بازار عرضه کند.

۶. شرکت سمیه به تازگی با بیش از ۳ سال تحقیق و آزمایش محصول کشک خشک تنقلاتی را به بازار وارد کرده است.

۷. شرکت سمیه برای مطرح شدن در سطح جهانی و رقابت در این سطح، استراتژی خوبی را برگزیده است و در آینده محصولات متمایز بیشتری را تولید خواهد کرد.

۸. این شرکت در سال 1396 محصولات جدیدی را در گروه نوشیدنی با دانه گیاهی برند «ماتینا» طراحی و به سبد محصولات خود اضافه کرده است.

۹. در حال حاضر نیز شرکت سمیه قصد دارد با معماری مجدد برندها و صنایع سازمان، ابتدا دانش فنی خود را در حوزه‌های سه گانه محصولات و در گام بعدی به توسعه همگون سبد محصول خود بپردازد.

۱۰. این شرکت به جهت اطمینان از کیفیت و سلامت محصولات شرکت، فاصله خود را با کشاورزان و دامپروران کاهش داده‌اند و مواد اولیه مرغوب را با رعایت اصول بهداشتی سخت گیرانه، از طریق فرآیندهای تولید مهندسی شده تبدیل به محصولات نهایی می‌کند.

مرتبط با : فرآورده‌ های غذایی سمیه
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز