یک ملی پوش ایرانی در کنار رونالدو و مسی قرار گرفت

درخشش نام مهدی طارمی در آمار تاریخی بیست‌ودومین دوره از بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال در زمستان ۲۰۲۲ در جدولی که از بهترین‌های جام جهانی در ضربات پنالتی در کنار مسی و رونالدو از ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال منتشر شد، در خور توجه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سرانجام یک ماه هیجان‌انگیز سپری شد و جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با تمام حواشی‌اش به پایان رسید. قرار گرفتن نام طارمی در میان برترین‌های جام جهانی بسیار ارزنده است. مهاجم ایرانی پورتو به ازای هر ۹۰ دقیقه، ۵۸ بار برای تصاحب توپ از بازیکنان حریف که مالکیت آن را برعهده داشته اند، تلاش کرده است که از این حیث، او در رتبه هشتم برترین‌های جام جهانی قرار می‌گیرد.

در پایان مرحله گروهی آماری از خطرناک ترین مهاجمان برای به ثمر رساندن گل در ضربات پنالتی، نام مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان هم در بین ستاره های بزرگ جهان به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

سایتgolesycifras به معرفی بازیکنانی در جام جهانی 2022 قطر پرداخته‌اند که با به ثمر رساندن پنالتی در تاریخ این جام ماندگار شدند.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان با به ثمر رساندن گل از روی نقطه پنالتی در بازی با انگلیس نامش را در تاریخ جام جهانی در کنار مسی و رونالدو ثبت کرد.

گفتنی است، جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در قطر برگزار شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز