رونالدو به ایران می‌آید؟

کریستسانو رونالدو-کاماپرس
لست سکند

عربستانی‌ها که همزمان با دیدارهای جام جهانی خبر حضور کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر را منتشر کردند، حالا بیش از گذشته بر آتش این انتقال می‌دمند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رسانه‌های سعودی در ساعت‌های گذشته حتی تصاویر مربوط به پیراهن و کیت ورزشی رونالدو را نیز منتشر کردند تا نشان دهند که این انتقال تا چه حد جدی است. روزنامه مارکای اسپانیا نیز دیروز نوشت: رونالدو برای مذاکرات نهایی با مدیران النصر راهی دبی شده است.

احتمال حضور رونالدو در ایران

با توجه به سابقه حضور النصر در مسابقات باشگاه‌های آسیا و هم‌گروهی این تیم با نمایندگان ایران، احتمال رویارویی رونالدو با ایرانی‌ها و سفر به ایران نیز افزایش یافته است. النصر تاکنون بیش از 15 بار به مصاف نمایندگان ایران از جمله پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، ذوب آهن و فولاد اهواز رفته است. پرسپولیس در سال‌های 1393، 1396 و 1399 به مصاف النصر رفت که یکی از جنجالی‌ترین رقابت‌های این دو تیم به دیدار مرحله گروهی سال 2015 برمی‌گردد که مهدی طارمی پس از به ثمر رساندن گل پیروزی سرخ‌های پایتخت با شادی گل عجیبی که انجام داد، حاشیه‌ساز شد.

در صورت قطعی شدن حضور رونالدو در النصر باید منتظر برنامه رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ماند و دید که آیا نمایندگان ایران با این باشگاه متمول عربستانی هم‌‌گروه می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

مهدی طارمی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

تلاش برای میزبانی جام جهانی

النصر در حال حاضر با 22 امتیاز از 9 بازی در صدر جدول لیگ باشگاه‌های عربستان قرار دارد. این تیم فصل قبل نیز با 61 امتیاز بعد از تیم‌های الهلال و الاتحاد در رتبه سوم نشست. قرارداد احتمالی رونالدو با النصر تا سال 2030 خواهد بود. قرار است این بازیکن به مدت دو سال و نیم در النصر توپ بزند و پس از آن به عنوان سفیر با النصر همکاری کند. یکی از اهداف عربستانی‌ها از جذب رونالدو، استفاده از ظرفیت‌ها و برند او برای کسب میزبانی جام جهانی 2030 در رقابت با مصر و یونان است. به نظر می‌رسد مدیران النصر برای هر فصل 200 میلیون یورو به رونالدو پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده زن کروات که بر جام جهانی سایه انداخته

همسر اولیور ژیرو روی نیمکت تیم ملی فرانسه در قطر + عکس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “رونالدو به ایران می‌آید؟

  1. سارا گفته:

    خودشا مسخره کرده رفته تو این تیم و کشور..انگار تیم قحط بود..بخاطر پول چه کارها که نمیکنن

  2. احسان گفته:

    مثلا رونالدو باپرسپولیس همگروه بشه تابلو نتایج میزنه رونالدو چهل پرسپولیس صف
    خخخخخ

  3. TOfan گفته:

    داش کلا اصن خود رونالدو بردی زیر سوال😂 تو فکر کردی رونالدو بیاد ایران؟ اگه شاید تو خواب شاید بیاد ایران😂 رونالدو نهایت بتانه کامنت های مردم رو جواب بده😂😂😂

  4. علی اصغر گفته:

    این اتفاق واقعا به نفع فوتبال آسیاس…
    همه سر و کله میشکنن واسه بازیای ای اف سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز