نامزد جدید امباپه یک ترنس است؟ شایعه‌سازی رسانه‌ها یا عشقی متفاوت

کیلیان امباپه پس از پایان جام جهانی، حالا زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار گرفته تا درباره رابطه احتمالی‌اش با یک زن توضیح بدهد.

به گزارش کاماپرس، مهاجم تیم ملی فرانسه که علیرغم به ثمر رساندن 3 گل در فینال جام جهانی نتوانست دوباره بر این جام بوسه بزند، مدتی است که به خاطر ارتباطش با اینس رائو، مدل ترنسجندر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

هرچند رسانه‌هایی مانند مارکا تصاویری از ارتباط عاطفی این دو نفر منتشر کرده‌اند اما هیچ‌یک از آنها تاکنون در این مورد اظهارنظری نداشتند.

بیشتر بخوانید:

اینس راو کیست؟

اینس یک مدل 32 ساله است که در بدو تولد مرد بود اما در سن 16 سالگی با انجام عمل جراحی تغییر جنیست داد. اینس رفته رفته وارد دنیای مدلینگ شد و در سال 2017 برای اولین بار، روی جلد یک مجله مدل قرار گرفت. او به نوعی اولین زن تراجنسیتی است که در عرصه مد درخشیده است.

آریاک سفر

او تجربه شخصی‌اش از تغییر جنسیت را در زندگی‌نامه‌ای با عنوان «زن» منتشر کرده که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

چند هفته قبل از جام جهانی رسانه‌های اروپا تصویری از امباپه و رائو منتشر کردند که در یک قایق تفریحی کنار هم در حال گفتگو هستند.

اینس راو در حساب اینستاگرام خود بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارد.

پیش از این، رسانه‌ها از ارتباط نزدیک کیلیان امباپه با آلیسیا آیلی دختر شایسته فرانسه در سال 2017 خبر داده بودند. تصاویر حضور آیلی در جام جهانی 2018 روسیه و تشویق تیم ملی فرانسه در دو دیدار این تیم مقابل آرژانتین و کرواسی، به شایعه‌ها قوت داد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز