همسر اولیور ژیرو روی نیمکت تیم ملی فرانسه در قطر + عکس

مسئولان تیم ملی فرانسه که امشب باید در دیدار فینال جام جهانی در مقابل آرژانتین صف‌آرایی کند، برای افزایش انگیزه بازیکنان این تیم برنامه‌های خاصی را در نظر گرفته‌اند.

به گزارش کاماپرس، حضور امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه در قطر یکی از این اقدام‌های مسئولان فدراسیون فوتبال فرانسه است. او که برای دیدن بازی فرانسه و مراکش در مرحله نیمه نهایی به قطر رفته بود، دوباره به قطر برگشته تا در دیدار نهایی نیز در کنار خروس‌ها باشد.

یکی دیگر از برنامه‌های مسئولان تیم ملی فرانسه، حضور خانواده‌های بازیکنان در کنار آنها است. فرانسوی‌ها در رقابت‌های قبلی نیز همین اقدام را کردند و همسران و نامزدها و فرزندان بازیکنان را به صورت گروهی به کشور محل برگزاری بازی‌ها آوردند تا در کنار آنها باشند.

طولانی شدن مسابقات می‌تواند سبب بروز احساس دلتنگی و بی‌قراری در بازیکنان تیم ملی فرانسه شود. مسئولان این تیم با درک چنین مساله‌ای، برای افزایش روحیه بازیکنان، خانواده آنها را به کشور میزبان اعزام می‌کنند. حضور خانواده بازیکنان محدود به هتل محل اقامت یا روز برگزاری مسابقات نیست. آنها این امکان را دارند که در برخی از تمرینات تیم ملی فرانسه نیز حاضر شوند و همسران خود را در کنار سایر هم‌تیمی‌های‌شان ببینند.

در تصویر زیر مشاهده می‌شود جنیفر ژیرو، همسر آمریکاییِ اولیویه ژیرو همراه با فرزندانش روی نیمکت کادر فنی نشسته و با او خوش و بش می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

اولیویه و جنیفر در سال 2011 با هم ازدواج کردند و حاصل ازدواج آنها سه فرزند است. اولیویه حدود دو سال از همسرش کوچکتر است. او که سال قبل پس از 9 سال حضور در فوتبال جزیره و بازی در چلسی و آرسنال به ایتالیا رفت، اکنون با شماره 9 در باشگاه میلان توپ می‌زند. این مهاجم در هر سه جام جهانی اخیر در ترکیب تیم ملی فرانسه حضور داشته و امسال با 36 سال سن به اوج عملکرد خود رسیده است. ژیر در 5 بازی برای فرانسه به میدان رفت و 4 گل حساس برای این تیم به ثمر رساند.

او در جام جهانی 2014 برزیل 5 بار و در جام جهانی 2018 روسیه 7 بار برای فرانسه به میدان رفت. او در دو جام جهانی قبلی یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. تا پیش از جام جهانی کمتر کسی تصور می‌کرد ژیرو با 36 سال سن بتواند چنین عملکرد درخشانی داشته باشد.

ژیرو در حال حاضر بعد از مسی و امباپه که 5 گل به ثمر رسانده‌اند، با 4 گل به همراه آلوارزِ آرژانتینی در رده دوم بهترین گلزنان جام قرار دارند. ژیرو این شانس را دارد که با گلزنی در بازی امشب، به صدر جدول گلزنان جام بیاید.

شایعه خیانت ژیرو به جنیفر

در سال 2014 که ژیرو در آرسنال بازی می‌کرد، تصاویری از او در کنار سلیا کای منتشر شد که زمینه را برای شایعه‌سازی رسانه‌ها فراهم کرد. رسانه‌ها او را به خیانت به همسرش متهم کردند اما او پس از عذرخواهی از همسرش و هواداران آرسنال تاکید کرد که هیچ رابطه‌ای خارج از ازدواج با سلیا کای نداشته است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز