یکی از این 4 نفر آقای گل جام جهانی می‌شود

لست سکند

جام جهانی 2022 قطر با انجام شصت و چهارمین و آخرین دیدار امشب به پایان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، در پایان بازی امشب علاوه بر مشخص شدن قهرمان جهان، تکلیف آقای گلِ مسابقات نیز مشخص می‌شود. در حال حاضر کیلیای امباپه از فرانسه و لیونل مسی از آرژانتین که هر دو در پاریسنت ژرمن بازی می‌کنند، هر یک با 5 گل زده به صورت مشترک در صدر جدول گلزنان حضور دارند.

پشت سر این دو نفر، اولیویه ژیرو از فرانسه و جولیان آلوارز از آرژانتین، هر یک با 4 گل قرار دارند. ژیرو در میلان و آلوارز در منچسترسیتی توپ می‌زنند.

این چهار نفر بیشترین شانس رسیدن به عنوان آقای گلی جام جهانی 2022 را دارند. گلزنی هر یک از آنها در بازی امشب جدول گلزنان جام را دستخوش تغییر می‌کند. غیر از این 4 بازیکن، هیچ یک از بازیکنان دو تیم در جام جهانی قطر بیش از یک گل به ثمر نرسانده‌اند و تنها بازیکنانی که شانس کسب عنوان آقای گلی را دارند، همین 4 نفر هستند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لیونل مسی، در این جام به عربستان، هلند، استرالیا، مکزیک و کرواسی گل زد. گل‌های او به هلند و کرواسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. آلوارز نیز به استرالیا و لهستان یک گل و به کرواسی دو گل زد.

در تیم فرانسه، امباپه به هر از تیم‌های لهستان و دانمارک دو گل و به استرالیا یک گل زد. ژیرو نیز به استرالیا 2 گل و به انگلستان و  لهستان یک گل زد.

دیدار نهایی جام جهانی 2022 قطر ساعت 18 و 30 دقیقه امروز بین فرانسه و آرژانتین در ورزشگاه لوسیل شهر دوحه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز