دختر علی دایی چطور پشت در هواپیما ماند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رسانه‌های رسمی از جمله خبرگزاری دانشجویان ایران روز گذشته اعلام کردند که هواپیمای ماهان که از تهران به سمت دبی در پرواز بوده، در میانه راه، تغییر مسیر داده و برای پیاده کردن دو مسافر در فرودگاه کیش فرود آمده است.

به گزارش کاماپرس، دو مسافری که توسط ماموران امنیتی از این پرواز پیاده شدند همسر و دختر علی دایی، کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بودند. ایسنا این اتفاق را به نقل از علی دایی این‌چنین روایت کرده است؛ همسر و دخترم از فرودگاه امام خمینی کاملا قانونی سوار هواپیما شدند تا به دوبی بروند اما هواپیمای شرکت ماهان را از دوبی برگرداندند و در کیش به زمین نشاندند و دختر و همسر من را از پرواز پیاده کرده‌اند.

برخی رسانه‌ها در همان ساعت‌های اول اعلام کردند که دختر و همسر دایی بازداشت شده‌اند اما کاپیتان سابق تیم ملی در گفتگو با ایسنا این امر را تکذیب کرد. سایت خبری تابناک در آخرین دقایق دیشب 5 دی ماه متن گفتگوی اختصاصی خود با علی دایی را منتشر کرد و به نقل از او نوشت: همسر و دخترم در سلامت هستند و در این لحظه که با شما صحبت می‌کنم در تندرستی کامل در کنارم نشسته‌اند. می توانست اتفاقات بدتری رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قصد سفر به آمریکا را نداشتند

علی دایی در تمام گفتگوهایی که تا این لحظه با رسانه‌ها انجام داده خبر سفر همسر و دخترش به آمریکا را تکذیب کرده است. او حتی تصویر بلیت برگشت خانواده‌اش به تهران را در اختیار تابناک قرار داد. در تصویر منتشر شده، دختر و همسر این فوتبالیست، باید ساعت 22 روز دوشنبه هفته آینده با پرواز شماره 5064 هواپیمایی ماهان از ترمینال شماره یک فرودگاه دبی به سمت تهران پرواز می‌کردند.

دایی حتی در گفتگو با تابناک تاکید کرد که اگر همسرش قصد سفر به آمریکا را داشت با پرواز داخلی هواپیمایی ماهان استفاده نمی‌کرد.

تکذیب ممنوع‌الخروجی خانواده دایی

دایی در گفتگو با ایسنا ممنوع‌الخروج بودن همسر و دخترش را تکذیب کرد و گفت: اگر ممنوع‌الخروج بودند که باید سیستم پلیس گذرنامه نشان می‌داد. هیچ‌کس هم درباره این موضوع به من جوابی نداده است. واقعا نمی‌دانم دلیل این کارها چیست؟ آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟ همسرم و دخترم برای یک سفر چند روزه قرار بود به دوبی بروند و برگردند. حتی دوشنبه هفته آینده زمان پرواز برگشت آنها بود.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: بعد از اینکه دختر و همسرم را در کیش از هواپیما پیاده کردند، یک ساعت بعد گفتند که دخترتان می‌تواند برود و وقتی دخترم می‌خواست برود گفتند که درهای هواپیما بسته است و او هم نمی‌تواند برود.

بیشتر بخوانید:

واکنش قوه قضاییه

در آخرین ساعت‌های روز دوشنبه، مرکز رسانه قوه‌قضاییه به فرود پرواز تهران به دبی در کیش و خروج همسر و دختر علی دایی از هواپیما واکنش نشان داد. در متن این گزارش که در خبرگزاری دولتی ایرنا منتشر شد، علت ممانعت نسبت به خروج همسر دایی از کشور، دعوت به اعتصاب عنوان شده است.

در این خبر آمده است: همسر علی دایی متعهد شده بود قبل از قصد خروج از کشور نهادهای ذیربط را از تصمیم خود مطلع کند.

البته علی دایی در گفتگو با تابناک وجود چنین تعهدی را نفی کرد و گفت: همسرم هیچ تعهدی مبنی بر مطلع کردن مقامات یا نهادها و ادارات قبل از انجام سفر خارجی نداده است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز