یک شب اقامت در چابهار چقدر هزینه دارد؟

اقامت در چابهار

برای اقامت در چابهار می‌توانید در بوم‌گردی‌‌ها بمانید یا در هتل‌‌های لوکس رو به دریای عمان از خوردن غذای محلی لذت ببرید. اقامت در این شهر ساحلی در فصل زمستان که آب‌وهوای مطبوعی دارد، از حداقل 530 تا سه میلیون و 706 هزار تومان برایتان آب می‌خورد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی اقامتگاه‌‌های بومگردی، سوئیت و هتل های چابهار اقامت 24 می‌پردازد.

اقامت در چابهار و بوم‌گردی‌ها

با اقامت در بومگردی‌های چابهار می‌توانید همزمان با یک سفر تفریحی، از آداب و رسوم مردم شهر هم باخبر شوید و غذاهای محلی را تجربه کنید. البته اقامتگاه‌های چابهار، به‌صورت کپری و معمولا برای مسافران گروهی ترتیب داده شده است.

بیشتر بخوانید:

اقامتگاه بوم‌‌گردی کلبه ساحلی گواتر

اقامتگاه بوم‌‌گردی کلبه ساحلی گواتر در خلیج گواتر قرار گرفته و در زمان تهیه این گزارش، ارزان‌ترین بوم‌گردی چابهار، با مبلغ ۳۰ هزار تومان به ازای هر نفر است. این اقامتگاه اتاق‌های سه‌نفره تا ۱۰ نفره دارد و فاصله‌اش تا جنگل حرای گواتر سه کیلومتر است.

راز آسمان پایتخت

هنگام اقامت در بوم‌‌گردی کلبه ساحلی گواتر، می‌توانید در هماهنگی با پرسنل، صبحانه و غذاهای محلی چابهار را سفارش دهید و از محصولات دامی و طبیعی این منطقه لذت ببرید.

بوم‌‌گردی کلبه ساحلی گواتر

یکی دیگر از اقامتگاه‌های چابهار، بوم‌گردی در بلوچ‌ است که ۱۴ واحد مشابه دارد. هزینه اقامت در این بومگردی برای هر شب یک میلیون و 680 هزار تومان برای دو نفر است و هر یک از واحد‌ها تا پنج نفر ظرفیت دارد و به ازای هر نفر 500 هزار تومان است.

بومگردی در بلوچ

البته اقامتگاه‌های بوم‌گردی به‌خصوص در زما‌ن‌های پرمسافر، ترجیح می‌دهند سوئیت‌های خود را به گروه‌های چندنفره و به مدت چند روز اجاره دهند، زیرا اجاره‌های کوتاه‌مدت و به تعداد کم برایشان صرفه ندارد. بنابراین اگر قصد تنها سفر کردن و اقامت در چابهار دارید، بهتر است سراغ هتل‌های این شهر بروید.

اقامت در سوئیت‌های مبله چابهار

یکی از ارزان‌ترین اقامتگاه‌ها در چابهار،‌ اجاره منزل مبله در تیس است. با پرداخت 530 هزار تومان برای پنج نفر می‌توانید یک شب را در این اقامتگاه سپری کنید.

منزل مبله چابهار

یکی دیگر از اقامتگاه‌ها سوئیت اقامتی در شهرک تیس است که هزینه آن ۷۷۸ هزار تومان به ازای هر شب و پنج نفر است. این اقامتگاه تا سه نفر هم ظرفیت اضافه دارد که به ازای هر نفر اضافه 15۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

اقامت در چابهار و هتل‌های لوکس

بهترین هتل در چابهار، لیپار است، زیرا تنها هتل پنج ستاره در این شهر به شمار می‌‌رود. برای یک شب اقامت در اتاق یک‌تخته و رو به دریای هتل لیپار، باید سه میلیون و 706 هزار تومان بپردازید.

این هزینه برای اتاق‌های دوتخته رو به دریا پنج میلیون و 162 هزار تومان و برای اتاق‌های دوتخته رو به دریا پنج میلیون و 807 هزار تومان است.

هتل لیپار

شاهان هم یکی دیگر از هتل‌های لوکس در چابهار است. اتاق یک تخته در این هتل چهارستاره، یک میلیون و 650 هزار تومان است و اتاق‌های دوتخته، دو میلیون و 250 هزار تومان هزینه دارند.

برای اقامت در چابهار همچنین می‌توانید از هتل آپارتمان رز مکران چابهار استفاده کنید که در مرکز این شهر واقع شده و موقعیت آن امکان دسترسی آسان به مراکز خرید و ساحل دریای عمران را فراهم می‌کند. اقامت در رز مکران چابهار با صرف صبحانه است اما ای هتل رستوران ندارد و باید دیگر وعده‌‌های غذایی خود را در رستورا‌ن‌های واقع در شهر صرف کنید.

هزینه یک اتاق دونفره در هتل آپارتمان رز مکران چابهار برای یک شب یک میلیون و 960 هزار تومان است.

هتل رز مکران

سیستان و بلوچستان، یکی از استان‌های جنوبی کشور در مجاورت دریای عمان است که ساحل فوق‌العاده زیبا و مردمی خونگرم دارد. با اقامت در چابهار در این استان می‌توانید از چشم‌انداز زیبای دریاهای آزاد لذت ببرید و غذای محلی این شهر ساحلی را تجربه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اقامت 24لیدوماتریپهومسا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز