هزینه اقامت در گران ترین هتل های ایران چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هزینه یک شب اقامت در گران‌ترین اتاق‌ گران‌ترین هتل‌ ایران حدود 44 میلیون تومان است. این رقم مربوط اسکای سوئیت هتل اسپیناس پالاس با مساحت 250 متر مربع است که اخیرا رونالدو نیز در آن اقامت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس این هتل برای روزهای آخر تابستان برای اسکای سوئیت تخفیف گذاشته و آن را به قیمت 41 میلیون و 800 هزارتومان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. هتل اسپیناس پالاس سوئیت لوکس دیگری دارد که قیمت آن برای هر شب 33 میلیون و 200 هزارتومان است.

دومین هتل گران قیمت کشور ترنج کیش است که هزینه یک شب اقامت در سوئیت 120 متری رویال امپریال آن 30 میلیون تومان است. اتاق‌های این هتل به صورت کلبه‌های چوبی هستند که بر روی آب خلیج فارس قرار گرفته و قیمت آنها از شبی 9 میلیون و 100 هزار تومان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دیگر هتل گران‌قیمت پایتخت پارسیان آزادی است که گران‌ترین سوییت آن، پرزیدنتال، 28 میلیون و 500 هزارتومان است. ارزان‌ترین اتاق‌های این هتل حدود 5 میلیون تومان قیمت دارند.

هزینه اقامت در گران‌ترین سوییت هتل درویشی مشهد 17 میلیون و 995 هزارتومان بوده و این عدد برای هتل داریوش کیش نیز حدود 17 میلیون تومان است. هتل لاله پارک تبریز، هتل ویسرتا تهران، عباسی اصفهانی و هتل یاکاموز اردبیل دیگر اقامتگاه‌های لوکس و گران‌قیمت کشور هستند که هزینه یک شب اقامت در لوکس‌ترین اتاق‌های آنها از 15 میلیون تا 9 میلیون تومان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز