یک سرمایه گذاری مطمئن ؛ هر انس طلا 3 هزار دلار می‌ شود

ژیوار

امروز شنبه 20 مرداد، در بازار طلا هر گرم طلای ۱۸ عیار  ۱۰۷ تومان کاهش قیمت داشته و  به سه میلیون و ۵۶۵ هزار تومان رسیده است. همچنین سکه طرح جدید با ۷۲۰ هزار تومان کاهش به ۴۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید و سکه طرح قدیم با افت ۴۰۰ هزار تومانی در قیمت ۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دادوستد شده است.

به گزارش کاماپرس و طبق گفته‌ رئیس اتحادیه طلا و جواهر، نیم سکه ۲۵۰ هزار تومان کاهش داشته و در قیمت ۲۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و ربع سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی در قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شده است. ضمن اینکه سکه یک گرمی نیز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش در حال حاضر 7 میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

نادر بذرافشان در این خصوص می‌گوید که در ماه محرم به خاطر نبود اعیاد مذهبی و جشن‌ها و تقاضا برای خرید، تشدید رکود در بازار طلا و سکه صورت گرفت و مردم کمتر نسبت به خرید و فروش طلا اقدام کردند. این رکود در ماه صفر تشدید می‌شود ضمن اینکه از ابتدای امسال بازار طلا و جواهر به خاطر التهاب‌های نوسانی، شرایط ارز و خبرهای سیاسی و اقتصادی در سطح جهان شرایط خوبی نداشته است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران همچنین تاکید کرد: یکی از مهمترین مسائلی که بر روی بازار طلا اثر می‌گذارد، نوسانات بازار ارز و تنش‌های سیاسی است؛ از این رو احتمال کاهش قیمت طلا در بازارها خیلی کم است و با توجه به نوسانات ارز به صورت تدریجی افزایش قیمت خواهیم داشت.

به نقل از تسنیم، در بازارهای جهانی تحلیلگران پیش‌بینی کردند که تا پایان سال میلادی جاری بهای هر انس طلا به سه هزار دلار خواهد رسید و به صورت تدریجی هر انس طلا ۱۵۰ تا ۱۷۰ دلار افزایش خواهد داشت. با توجه به تحلیل‌ها، در صورتی که افزایش انس جهانی محقق شود به تبع بازارهای داخلی در سطح دنیا تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز