یارانه ۱۰۰ هزار تومانی به ثبت نام نیاز ندارد

برای دریافت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی نه نیازی به ثبت نام است نه رجوع به بانک .

به گزارش کاماپرس، پس از اعلام دولت برای پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی تا پایان سال ۹۹، و البته واریز وام یک میلیونی کرونا، خیلی از مردم فکر می کردند برای دریافت این یارانه کمک معیشتی هم باید ثبت نام کنند یا اینکه برای وزارت کار پیامک بفرستند.

اما طبق اعلام وزارت کار و تعاون خانوارهای مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمدی ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی خانوارها بوده‌اند، هیچ نیازی به ثبت نام ندارند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

همه یارانه بگیرها یارانه ۱۰۰ هزار تومانی نمی گیرند

آریاک سفر

البته این موضوع برای افرادی که یارانه بگیر هستند ولی بسته معیشتی را دریافت نمی‌کنند و حقوق ثابت و بیمه نیز ندارند ، صدق نمی کند و بسته جدید یارانه معیشتی فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که بسته حمایت معیشتی دریافت می کنند.

کارگرانی که بیمه تامین اجتماعی دارند هم مشمول دریافت بسته حمایتی یارانه نمی شوند. این یارانه به افرادی تعلق می‌گیرد که اولاً درآمد ثابتی نداشته باشند ، دوم متقاضی وام یک میلیون تومانی کرونایی در ابتدای سال بوده باشند ، سوم اینکه دریافت کننده بسته حمایت معیشتی باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم،عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

اما سوال دیگری که مطرح می شود این است که اگر کسی وام یک میلیونی را درخواست کند آیا مشمول دریافت کمک بلاعوض ۱۰۰هزار تومانی نیز می‌شود ؟ پاسخ این است که افراد مشمول بسته جدید معیشتی ، یکصد هزار تومان بابت هر یک از اعضای خانواده در چهار ماه پایانی سال و همچنین وام یک میلیون تومان را نیز دریافت می‌کنند.

این افراد در مجموع 29 میلیون و 700 هزار نفر هستند.به همین دلیل نیازی به ارسال پیامک یا رجوع به بانک نیست. چون وزارت کار و تعاون افراد مشمول را شناسایی کرده است و بر همین اساس پرداختها انجام می شود.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “یارانه ۱۰۰ هزار تومانی به ثبت نام نیاز ندارد

  1. محمدرضا گفته:

    اقاما 4 نفر هستیم پارسال برای وام 1ملیونی ثبت نام کردیم از 180هزارتومان به 147 هزارتومان شده امروز20/9/99 هم 147 واریزشده پس این 100هزارتومان برای هرنفر قضیه اش چیه لطفان به 09147385968 پیام داده وتوضیح دهیدممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز