یارانه نقدی پایان هفته واریز می‌شود

یکصد و پانزدهمین مرحله از یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به شهریور ماه، ساعت ۲۴ روز پنج شنبه  ۲۰ شهریورماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود. این درحالیست که که سومین قسط وام یک میلیون تومانی کرونا  از سرجمع یارانه خانوار کسر خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، بر این اساس، با توجه به شیوع ویروس کرونا، دولت تصمیم گرفت در کنار حمایت از بنگاه‌ها و افراد بیکار شده، وام یک میلیون تومانی به حساب تمامی ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر واریز کند که در مجموع ۲۳ هزار میلیارد تومان وام به حساب یارانه بگیران نقدی واریز و مقرر شد اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی از یارانه افراد کسر شود.

براساس مصوبه ی دیگر دولت، چهار میلیون خانوار جزء اقشار خاص نیز شناسایی شدند که علاوه بر دریافت وام یک میلیون تومانی که برای تمام یارانه‌بگیران واریز شد، در صورت تمایل می‌توانستند از وام تکمیلی یک میلیون تومانی دیگر که برای آنها درنظر گرفته شده بهره‌مند شوند و  تا اواخر تیرماه برای چهار میلیون نفر خانوار جدید که اطلاعات آنها از دستگاه‌های مختلف دریافت شده پیامک ارسال شد.

لازم به ذکر است مشمولان این طرح دستفروشان، رانندگان وانت‌بارها و کارگران ساختمانی هستند که اطلاعات آنها توسط وزارت کشور و سازمان تامین اجتماعی احصاء شده است. علاوه بر این خانواده‌های پنج نفره و بیشتر نیز مشمول دریافت وام تکمیلی یک میلیون تومانی هستند که اطلاعات آنها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها احصاء شده است.

به گزارش خبرآنلاین، آغاز کسر اقساط  تسهیلات وام کرونایی برای همه یارانه بگیران از تیرماه بود و این ماه سومین قسط کسر خواهد شد.

آریاک سفر

گفتنی است؛ مقرر شده هر ماه مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از سرجمع یارانه هر خانوار کسر شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۳۰ ماه در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “یارانه نقدی پایان هفته واریز می‌شود

  1. جلیل گفته:

    سلام فرزندم متاهل وی دختر یک ساله دارد وهیچ منبع دارمدی ندارد فقط مسافرکشی میکند ماشین مال خودش نیست بااین مشکلات اقتصادی چطوری خودش همسرش وبچه یکساله را اداره کنه فقط یارانه میگیرد لطفا ی فکری برای این قشر جوان این مملکت بکنید

  2. اسدی گفته:

    سلام امروز۳۱شهریوراست ولی هنوزهیچ وامه تکمیلی واریزنشده…ایااین جریانه وام کلن الکی بود؟اصلان وام تکمیلی کروناواقعی است؟ایاماراسرکارگذاشته اید؟

  3. اسدی گفته:

    سلام. شمابله شمارو صحبتم باصاحبه این سایت خبری است. چراخبره درو‌‌غ درسایتتون می‌نویسید. مثلن نوشتید ام تکمیلی کرونا آخره شهریور پرداخت میشه. پس کوچراپرداخت نشد. چراپیگیری نمی‌کنید؟ اگه درو‌‌غ بوده به ماهم بگیدکه انتظار نکشیم. جانه عزیزتون پيگيري کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز