گوشی پوکو M5 بخریم یا M5s؟

مقایسه-گوشی-پوکو-M5s-با-پوکو-M5-شیائومی-کاماپرس

گوشی پوکو M5 با قیمت حدودی 5 میلیون تومان و گوشی پوکو M5s با قیمت حدودی 7 میلیون تومان در بازار موجود هستند. با توجه به قیمت این دو محصول مشخصا قابلیت‌های گوشی گران‌تر بیشتر است. با این حال برخی از افراد سردرگم می‌شوند که کدام گزینه برایشان مناسب‌تر است. در بسیاری از ویژگی‌ها شباهت زیادی بین این دو محصول وجود دارد و به همین جهت متقاضیان محصول اقتصادی و به‌صرفه‌تر می‌توانند سراغ گوشی ام 5 بروند.

افرادی که کیفیت دوربین و ظرفیت حافظه بیشتری می‌خواهند بهتر است سراغ گزینه ام 5 اس بروند. در این میان قیمت و امکانات مهم‌ترین مسائلی است که در زمان بررسی نیاز و الزامات باید به آن توجه کنید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌های گوشی پوکو M5 و M5s می‌پردازد تا کاربران را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کند.

مقایسه ویژگی‌های ظاهری گوشی پوکو M5 و پوکو M5s

گوشی پوکو M5 با اندازه صفحه نمایشگر 6.58 اینچی عرضه شده و اندازه صفحه نمایش گوشی M5S تقریبا 6.43 اینچ است. نوع صفحه نمایش این دو گوشی نیز با یکدیگر فرق می‌کند. گوشی ام 5 با صفحه نمایش IPSLCD لمسی خازنی و گوشی ام 5 اس با صفحه نمایش AMOLED لمسی خازنی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. علاوه بر آن، این دو محصول قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارند.

وزن گوشی پوکو M5 حدود 201 گرم بوده و وزن M5s حدود 178.8 گرم است. البته توجه به این مسئله اهمیت دارد که سایز صفحه نمایش و ابعاد گوشی پوکو M5 به طور کلی بیشتر است. در این میان افرادی که گوشی با صفحه نمایش بزرگ‌تر می‌خواهند، بهتر است به M5 فکر کنند.

راز آسمان پایتخت

گوشی پوکو M5-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مقایسه کیفیت دوربین و ظرفیت حافظه گوشی پوکو M5 و پوکو M5s

گوشی پوکو M5 با سه دوربین 50، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده، در حالیکه گوشی پوکو M5s کیفیت و تعداد دوربین بیشتری ارائه می‌دهد. دوربین‌های پشت این مدل 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی هستند و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. افرادی که کیفیت دوربین برایشان اهمیت دارد بهتر است در خرید سراغ مدل M5s بروند.

گوشی پوکو M5 با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه شده، در حالیکه گوشی M5s امکان استفاده از حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی را فراهم می‌کند.

پوکو M5s-کاماپرس

مقایسه ویژگی‌های فنی دیگر

هر دو گوشی مورد نظر ما با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی کار می‌کنند اما از جهت کاربرد شارژ سریع با یکدیگر فرق دارند. گوشی پوکو M5 با قابلیت شارژ سریع 18 واتی و گوشی پوکو M5s با قابلیت شارژ 33 واتی عرضه شده‌اند. از دیگر قابلیت‌هایی که باید به آن توجه کرد، این است که گوشی پوکو M5s به عنوان محصولی ضدآب شناخته می‌شود و این در مورد گوشی M5 صدق نمی‌کند.

شبکه اینترنت به کار رفته در هر دو محصول 4.5G بوده و هر دو امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کنند. علاوه بر آن، این گوشی‌های پوکو دارای هشت هسته پردازشگر بوده و با قابلیت NFC (نویزگیر) عرضه شده‌اند.

Poco M5 or Poco M5s-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومیکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گوشی پوکو M5 بخریم یا M5s؟

  1. مسعود گفته:

    سلام من حدوداً دو ماهه که پوکو M5s رو گرفتم و ازش راضی ام و به نظرم ارزش خرید رو داره اگه میتونید با این رنگ قیمت گوشی بهتری بگیرید که هیچی ولی اگه گوشی دیگه ای پیدا نکردید حتما همین رو بگیرید، سیستم عامل خوب حافظه و رام بالا قدرت پردازنده بسیار بالا و دوربینش هم کیفیت بالایی داره
    درکل من پیشنهادش میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز