گوشی جدید موتورولا با مدل E14 رونمایی شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی جدید موتورولا که به عنوان محصولی ارزان قیمت شناخته می‌شود رونمایی شد. این موبایل اقتصادی و مقرون به صرفه قابلیت‌های زیادی را ارائه کرده و با رنگ بندی متنوعی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول جدید 70 پوند (88 دلار) قیمت دارد و محصولی خوش دست و قابل قبول به حساب می‌آید.

به گزارش کاماپرس گوشی جدید موتورولا اندروید 14 گو را اجرا کرده و انتخابی جذاب برای کاربرد عادی و روزمره در نظر گرفته می‌شود.

ویژگی‌های گوشی جدید موتورولا E14 Moto

این گوشی جدید موتورولا با سایز صفحه نمایش 6.56 اینچی طراحی شده و دارای وضوح تصویر اچ دی پلاس است. همچنین نرخ نوسازی تصویر این مدل 90 هرتز بوده و روشنایی آن با حالت بهتری نسبت به مدل‌های مشابه در فضا پخش می‌شود. این گوشی دارای ساختار پلاستیکی مات بوده و در بخش جلوی آن از شیشه گوریلا گلس استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:

این گوشی جدید موتورولا امکان استفاده از حافظه داخلی تا 1 ترابایت را فراهم کرده و از کارت حافظه میکرو اس دی کمک می‌گیرد. همچنین این محصول مقاومت به نسبت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و غبار دارد. این گوشی باتری 5000 میلی آمپر ساعته را بدون قابلیت شارژ سریع در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کیفیت دوربین پشت در این گوشی 13 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی جدید موتورولا در رنگ‌های خاکستری، سبز و ارغوانی قابل خریداری است.

انتهای پیام

رایانه کمک
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز