گوشی‌های سامسونگ در روزهای آخر سال چقدر گران شدند؟

لست سکند

رصد بازار موبایل نشان می‌دهد قیمت بیشتر گوشی‌های پرفروش سامسونگ در چند روز گذشته، ۱۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان گران‌تر شده است.

به گزارش کاماپرس، با اینکه در هفته اول اسفند ماه بیشتر گوشی‌های پرفروش سامسونگ کاهش قیمت را تجربه کردند، اما در هفته دوم این مسیر برعکس شد و قیمت بیشتر گوشی‌های این برند افزایش قیمت را تجربه کرد.

این در حالی است که قیمت گوشی‌های شیائومی در هفته ارزان نه تنها افزایش قیمت نداشت، حتی در بعضی از گوشی ها حدود ۱۰۰ هزار تومان هم ارزان تر شد. در حال حاضر رکورد گرانی‌ها به نام گوشی گلکسی ULTRA S21 ثبت شده است که حدود ۲ میلیون گرانتر شده است. این گوشی هفته گذشته با قیمت ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد، اما حالا با قیمت ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت گوشی گلکسی Plus S20 هم افزایش قیمت چشمگیری داشــت و حدود یک میلیون و 20هزار تومان گران شد. این گوشی شنبه هفته گذشته حدود 22میلیون و 480هزار تومان قیمت داشت، اما حالا با قیمت 23میلیون و 500هزار تومان فروخته می شود.

راز آسمان پایتخت

گوشی گلکسی A71 هم با افزایش ۸۵۰ هزار تومانی حالا با قیمت ۹ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان به فروش می رسد. گوشی پرطرفدار گلکسی A31 نیز یکی دیگر از گوشی های سامسونگ است که افزایش قیمت قابل توجهی داشته است. این گوشی شنبه هفته گذشته با قیمت ۵ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان فروخته می شد، اما حالا قیمت آن حدود ۵ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.

البته در کنار گوشی هایی که گران شدند، گوشی گلکسی M31 که به داشتن باتری قدرتمند شش هزار میلی آمپری معروف است 200هزار تومان کاهش قیمت داشت. این گوشی با قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شد،‌اما در حال حاضر با قیمت ۶ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز