گزارش عملکرد فروشگاه کیومیتا در نیم سال اول 1402

ماشین های اداری-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فروشگاه کیومیتا ارائه دهنده محصولات متنوع در حوزه ماشین‌های اداری، تجهیزات فروشگاهی و آموزشی است و کالاهای مختلفی را نظیر دستگاه پرینتر، دستگاه اسکنر، دستگاه فکس، لیبل پرینتر، ویدئوپروژکتور، برد هوشمند، بارکدخوان و غیره ارائه می‌دهد.

کیومیتا با راه اندازی یک وب سایت تمامی این کالا‌ها را به صورت آنلاین با قیمت و همراه با گارانتی و مشخصات فنی محصول برای خرید راحت و آسان برای مشتریان گرامی ارائه داده است و در کمترین زمان ممکن بر اساس انتخاب روش ارسالی مشتری کالای خریداری شده را با اقصی نقاط کشور ارسال می‌کند.

دستاورد‌های کیومیتا

این مجموعه توانسته با ارائه نماد‌ و مجوز‌های قانونی اعتماد کاربران را از خرید آنلاین دو چندان کند و در مجموع یک خرید اینترنتی امن، در یک سایت امن و مطمئن خواهید داشت. همچنین تمامی کالاها با ضمانت کیفیت، قیمت و اصالت به دست مشتریان عزیز می‌رسد.

پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی کیومیتا در نیم سال اول 1402

مطابق با آماری که این فروشگاه منتشر کرد، محصولات زیر بالاترین درصد فروش را در سایت به خود اختصاص داده‌اند.

دستگاه پرینتر: پرینتر از دستگاه‌های کاربردی و ضروری برای هر اداره و خانه‌ای است که توسط برند‌های متنوع بین المللی و داخلی ارائه می‌شود. پرینتر‌های برند اچ پی از پرفروش‌ترین برند‌ها در این دستگاه است که با تنوعی از مدل و قیمت توسط کیومیتا به فروش می‌رسد.

ویدئو پروژکتور : یکی از تجهیزات کاربردی که در سال‌های اخیر در تمامی مراکز آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه‌ها و همینطور ادارات مشاهده می‌شود، دستگاه ویدئو پروژکتور است که یکی از پر فروش‌ترین‌ها در کیومیتا محسوب می‌شود.

لیبل پرینتر: این دستگاه برای چاپ بارکد روی لیبل‌‌ها استفاده می‌شود که امروزه استفاده از این وسیله کاربردی در بسیاری از کسب و کار‌ها به خصوص فروشگاه‌ها رواج دارد که امکان چاپ بارکد روی لیبل‌ و برچسب را فراهم کرده است. کیومیتا با تنوعی از مدل و قیمت توانسته فروش بالایی را در این بخش داشته باشد.

مانیتور صنعتی: به طور کلی از مانیتور صنعتی برای نمایش تصاویر تبلیغاتی و اطلاعات عمومی در مکان‌هایی نظیر فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و محیط‌های عمومی استفاده می‌شود که شما می‌توانید انواع مانیتور صنعتی را با بهترین قیمت از کیومیتا تهیه کنید.

ماشین های اداری-کاماپرس

مزایای خرید از فروشگاه کیومیتا

کیومیتا با تنوعی بالغ بر هزاران کالا امکان انتخاب بهترین محصولات از مجموعه کامل برند‌‌ها را فراهم آورده و با ارائه تصاویر، توضیحات تخصصی و جامع، مشخصات فنی و ثبت نظرات کاربران، انتخاب را برای مشتری بسیار ساده نموده است. این وب سایت به گونه‌ای طراحی شده تا مراحل جست ‌و جو کالا، ثبت ‌نام، مقایسه محصولات و تکمیل فرآیند خرید، تجربه لذت ‌بخشی را برای شما فراهم آورد. و در آخر تمامی کالا‌‌ها با بسته بندی‌های کاملا مقاوم و در زمان درخواست شده، به تمامی نقاط ایران ارسال خواهد شد. کارشناسان بخش فروش این مجموعه متشکل از تیم جوان و مجرب است که هر لحظه آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید به خریدارن ارجمند خواهند بود. فروشگاه کیومیتا سعی بر این دارد که هر نوع تجهیزات، لوازم اداری و الکترونیکی که یک کسب و کار کوچک تا بزرگ برای بهبود وضعیت خود نیاز دارد را ارائه دهد.

پرداخت در محل برای مشتریان تهران

خریدارانی که تمایل ندارند پرداختی‌های خود را به صورت آنلاین بپردازند، می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. بدین صورت که بعد از ثبت سفارش خود به صورت تلفنی و با پرداخت درصدی از مبلغ  کل می‌توانند ما بقی پرداختی خود را بعد از دریافت کالا به پیک پرداخت نمایند. این روش این اجازه را به مشتریان می‌دهد که هنگام تحویل محصول یا کالا به صورت نقدی و یا با استفاده از دستگاه POS پرداخت کنند.

تضمین اصالت کالا در کیومیتا

مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا اصالت همه محصولات موجود خود را تضمین می‌کند. این شرکت همه کالا‌های خود را در فروشگاه اینترنتی کیومیتا از شرکت‌های معتبر تامین می‌کند. مشتریان با خیالی آسوده می‌توانند سفارشات خود را در این وب سایت ثبت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیومیتا
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز