گزارش عملکرد سال 1401 دیجی کالا منتشر شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

دیجی‌کالا برای چهارمین بار پیاپی گزارش عملکرد سالانه خود را با تمرکز بر داده‌ها و مهم‌ترین دستاوردهای سال 1401 در دسترس کاربران قرار داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس داده‌هایی درباره عملکرد دیجی‌کالا در ارائه خدمات، رفتار کاربران، اقدامات مسئولیت اجتماعی، پرفروش‌ترین کالاها و برندها و غیره بر روی سایت دیجی‌کالا منتشر شده است. گزارش عملکرد سال 1401 دیجی‌کالا در 9 فصل مختلف تنظیم شده است. عنوان اولین فصل دیجی‌کالا در یک نگاه است که داده‌هایی کلی درباره عملکرد این شرکت ارائه شده است. در این بخش اشاره شده که بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، حدود 42 میلیون بازدیدکننده یکتای ماهانه داشته و با رشد حدود 24 درصدی تعداد فروشنده‌های آن به عدد 308 هزار رسیده است.

در این گزارش دو فصل با عنوان مشتریان و کاربران تنظیم شده که بر اساس داده‌های آن تنوع کالا و قیمت مناسب از نقاط قوت دیجی‌کالا و مشکلات و فنی و ظاهری محصول و مغایرت اطلاعات مندرج با کالای دریافتی از نقاط ضعف این مارکت پلیس بوده‌اند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

بر اساس داده‌های بخش کالاها و برندها گوشی موبایل سامسونگ آ 32 بیشترین فروش ریالی و هندزفری بلوتوثی این‌پادز بیشترین فروش تعدادی را به خود اختصاص داده‌اند. برندهای سامسونگ، شیائومی و اپل نیز بیش‌ترین فروش ریالی را داشته‌اند. مسئولیت اجتماعی، دیجی‌کالا زیر ذره‌بین، تجارت الکترونیک، من و دیجی‌کالا و تجربه مشتریان دیگر بخش‌های گزارش عملکرد سال 1401 بزرگ‌ترین مارکت‌پلیس کشور هستند. سایر داده‌های این گزارش بر روی سایت و حساب لینکداین دیجی‌کالا قابل مشاهده هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “گزارش عملکرد سال 1401 دیجی کالا منتشر شد

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    دیجی کالا از فروشگاه های اینترنتی موفق در ایران که خدمات دهی بالا و تنوع محصولات خیلی خوبی داره تقریبا هرچی جدید میاد تو بازار در دیجی کالا برای خرید هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز