گران شدن گوشی‌های اپل و شیائومی و سامسونگ با اهرم دلار 28 هزار تومانی

از بازار تلفن همراه خبر می‌رسد که موج افزایش قیمت دلار و عبور آن از مرز 28 هزار تومان به فاصله کوتاهی بازار موبایل را درنوردیده و گوشی‌های اَپل و سامسونگ و شیائومی با موجی از گرانی مواجه شده‌اند.

به گزارش کاماپرس، اتفاقی که در ماه های قبل نیز چند بار شاهد آن بودیم بار دیگر تکرار شد و موج گرانی دلار به بازار موبایل سرایت کرد. این موج از گوشی‌های گران گرفته تا گوشی های اقتصادی تر را در برگرفته است .

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

جزئیات تغییر قیمت گوشی های اپل

فرارو گزارش کرده است که قیمت موبایل امروز یکشنبه هفتم شهریور تکان اساسی خورد و بسیاری از مدل‌های محبوب بازار با افزایش قیمت نسبت به روز شنبه فروخته می‌شوند. شوک بزرگ امروز بازار موبایل بیشتر دامن‌گیر گوشی‌های اپل شده. آیفون ۱۲ پرومکس، تقریبا ۹۰۰ هزار تومان نسبت به روز قبل قیمت بیشتری دارد و حدود ۳۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. آیفون SE مدل ۲۰۲۰ هم با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۳ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان برچسب خورده است.

جزئیات تغییر قیمت گوشی های سامسونگ

در بین گوشی‌های اندرویدی بازار نیز اوضاع تقریبا به‌همین شکل است. گلکسی A۵۱، گلکسی A۱۲، گلکسی M۱۱، ردمی ۹T و ردمی ۹A هر کدام ۱۰۰ هزار تومان گران شده‌اند. این وسط فقط کاهش قیمت گلکسی S۲۱ Ultra ۵G جلب توجه می‌کند. مدلی که تا همین چند هفته پیش بروبیایی داشت و عنوان پرچمدار سامسونگ را یدک می‌کشید.

آریاک سفر

البته با ورود اولین نسخه‌های Galaxy Z Fold۳ و Galaxy Z Flip۳ ارزش S۲۱ Ultra ۵G آرام آرام کم می‌شود. مثلا در همین روز‌هایی که مدام از افزایش قیمت موبایل صحبت می‌شود و رشد قیمت ارز هم به‌این موضوع کمک کرده، گلکسی S۲۱ Ultra ۵G ظرف دو هفته حدود نیم میلیون تومان ارزان شده است.

اخبار پربازدید امروز را بخوانید:

جزئیات تغییر قیمت گوشی های شیائومی

ردمی نوت ۹ بیشترین افزایش قیمت را در بین گوشی‌های شیائومی به‌ثبت رساند. این مدل در فروشگاه‌های آنلاین تهران چهار میلیون و ۸۳۵ هزار تومان فروخته می‌شود و در مقایسه با روز شنبه حدود ۲۰۰ هزار تومان گران شده است. ردمی ۹ نیز با افزایش ۱۸۰ هزار تومانی، تقریبا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

ردمی ۹T و ردمی ۹A نیز هر کدام ۱۰۰ هزار تومان نسبت به روز قبل قیمت بیشتری دارند. تنها کاهش قیمت نیز در پوکو M۳ دیده می‌شود که با افت ۱۰۰ هزار تومانی چهار میلیون و ۴۶۰ هزار تومان در پایتخت قیمت‌گذاری شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گران شدن گوشی‌های اپل و شیائومی و سامسونگ با اهرم دلار 28 هزار تومانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز