گران ترین گوشی پوکو در پاییز 1402 + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

گوشی‌های گران‌قیمت پوکو از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کنند و کیفیت دوربین بالایی دارند. این گوشی‌ها که اغلب مناسب گیمینگ هستند، با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی عرضه شده‌ و امکان استفاده از دو سیم‌کارت را فراهم می‌کنند. محصولات گوشی پوکو با حجم بالای حافظه داخلی و رم، ضدآب بوده و همچنین قابلیت شارژ سریع دارند.

کاماپرس در این گزارش گران‌ترین گوشی‌های پوکو در پاییز 1402 را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی پوکو مدل F5 Pro

این موبایل 5G در زمان تهیه این گزارش با قیمت 21 میلیون و 289 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مدل با ظرفیت 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم، می‌تواند برای کسانی که به حجم بالایی از حافظه نیاز دارند مناسب باشد. سایز صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچ بوده و دارای سه دوربین پشت باکیفیت‌های 64، 8 و 2 مگاپیکسل است. این محصول با کیفیت دوربین جلو 16 مگاپیکسلی امکان استفاده از دو سیم‌کارت با سایز نانوسیم را فراهم کرده و صفحه نمایشگر آن می‌تواند از 68 میلیارد رنگ پشتیبانی کند. از این طریق کارایی بالایی برای علاقه‌مندان به کار و گشت و گذار در فضای مجازی دارد.

پوکو-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی پوکو مدل F5

این مدل با ظرفیت 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم با قیمت 15 میلیون و 858 هزار تومان عرضه شده است. این گوشی با سه دوربین در پشت با کیفیت 64، 8 و 2 مگاپیکسل و یک دوربین در جلو با کیفیت 16 مگاپیکسل قابلیت عکاسی پانوراما را فراهم کرده و می‌تواند با هشت هسته پرادزشگر سرعت بالایی در اختیار کاربر بگذارد. این محصول دو سیم‌کارته با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچ برای گیمینگ مناسب بوده و مقاومت مناسبی در برابر آب و گرد و خاک دارد.

پوکو-کاماپرس

گوشی پوکو مدل X5 Pro

این مدل با قیمت 12 میلیون و 569 هزار تومان در بازار موجود است. این گوشی شیائومی که 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم دارد برای افراد حساس به کیفیت دوربین، انتخاب مناسبی به حساب می‌آید. این محصول با کیفیت دوربین پشت 108، 8 و 2 مگاپیکسل و دوربین جلوی 16 مگاپیکسل به شبکه اینترنت 5G دسترسی دارد و برای گیمینگ مناسب است. محصول مذکور با قابلیت شارژ معکوس و شارژ سریع دارای اسپیکر استریو بوده و سنسورهای مختلفی مانند حسگر اثر انگشت و حسگر مجاورت را ارائه می‌دهد.

گوشی پوکو مدل X5 Pro-کاماپرس

 

 

گوشی پوکو مدل X4 Pro

این گوشی با قیمت 10 میلیون و 753 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که حافظه داخلی آن 256 گیگابایت و حافظه رم آن 8 گیگابایت است، از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. با سه دوربین 108، 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو، این گوشی قابلیت بالایی در عکاسی و فیلمبرداری داشته و برای گیمینگ نیز مناسب است. گوشی پوکو مدل X4 Pro با قابلیت نویزگیری، وزن بیشتری نسبت به مدل X5 داشته و قابلیت نویزگیری آن قابل توجه است. علاوه بر این مدل X5 از فناوری شارژ سریع بروزتری استفاده می‌کند. در نهایت می‌توان گفت شباهت بسیار زیادی بین این دو سری از گوشی پوکو وجود دارد.

گوشی پوکو مدلX4 Pro -کاماپرس

گوشی پوکو مدل F4

این مدل با ظرفیت 128 گیگابایتی حافظه داخلی و 6 گیگابایتی حافظه رم با قیمت 10 میلیون و 173 هزار تومان در بازار موجود است. این گوشی سه دوربین با کیفیت‌های 64، 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت داشته و کیفیت دوربین جلوی آن 20 مگاپیکسل است. گوشی پوکو F4 می‌تواند از 16 میلیون رنگ پشتیبانی کند و دارای قابلیت زوم دیجیتال است. این محصول با اینترنت 5G برای گیمینگ مناسب بوده و قابلیت شارژ سریع را دارد.

گوشی پوکو مدل F4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “گران ترین گوشی پوکو در پاییز 1402 + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز