گران ترین عطر زنانه در بازار را بشناسید

گران ترین عطر زنانه در بازار را بشناسید کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

گران‌ترین عطر زنانه موجود در بازار با آمار و ارقام، آن‌هایی هستند که یا از ترکیب ویژه‌ای از نت‌های کمیاب ساخته شده‌اند و یا طراحی منحصربه‌فرد و اختصاصی دارند که برای کلکسیونرهای عطر یک آیتم ایده‌آل محسوب می‌شوند. اما گاهی اوقات هم خودمان، بدون توجه به این آمار، ارزش بالایی برای یک عطر قائلیم، زمانی که حس کردن آن، خاطرات خوبی را برای‌مان زنده می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، گران‌ترین عطر زنانه موجود در بازار را با جست‌وجو در چند فروشگاه عطر، معرفی می‌کند.

عطر زنانه رژا اوت لوکس رژا داو (Roja Haute Luxe Roja Dove)

بدون شک یکی از لوکس‌ترین عطرهای موجود در بازار، رژا اوت با ترکیب 18 نت جذاب و خاص از جمله گل یلانگ یلانگ، میخک، زنبق، ترنج و وانیل است که با قیمت روز 345 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. روژا داو، سازنده این عطر از تمام عناصر مورد علاقه خود در آن استفاده کرده تا رایحه‌ای بی‌بدیل را به جهان عطرها معرفی کند.

او می‌گوید رژا اوت برای‌اش حکم یک جواهر مایع را دارد؛ برای همین است که از کمیاب‌ترین عناصر با درجه کیفی بالا برای تهیه آن استفاده کرده است. دست‌سازه داو در سال 2013 به‌عنوان یک عطر بدون جنسیت عرضه شد تا با آکوردهای تند و کهربایی، پیچیدگی شخصیت طرفداران‌اش را به‌نمایش بگذارد.

عطر زنانه رژا اوت لوکس رژا داو (Roja Haute Luxe Roja Dove) کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانیم:

عطر زنانه ماسکیتو کامپورتا پرفیومز (Mosquito Comporta Perfumes)

رایحه‌ای سبز و آرام برای دوست‌داران زندگی که نفس کشیدن در هوایی تمیز با آسمانی یکدست آبی و صاف را به روزهای خاکستری ترجیح می‌دهند. این عطر نیز در دسته عطرهای یونیسکس قرار می‌گیرد اما معمولا بیشتر علاقه‌مندان به اسانس‌های گلی و پودری آن، خانم‌ها هستند.

ماسکیتو، محصول 2017 از برند پرتغالی کامپورتا پرفیومز با قیمت حدودی 172 میلیون و 979 هزار تومان، در جایگاه دوم عطرهای گران این لیست می‌نشیند که بیشتر برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است.

عطر زنانه ماسکیتو کامپورتا پرفیومز (Mosquito Comporta Perfumes) کاماپرس

عطر زنانه نبیولوس بودیسیا د ویکتوریس (Nebulous Boadicea the Victorious)

کاربران می‌گویند این عطر حدودا 184 میلیون تومانی نیاز به زمان دارد تا آن‌طور که شایسته‌اش است، درک شود که باتوجه به شناختی که از کریستین پروونزانو، سازنده آن داریم، موضوع دور از ذهنی به‌نظر نمی‌رسد.

درواقع نبیولوس یکی از شاهکارهای این عطار باتجربه است تا مهر تاییدی بر سلیقه و مهارت او در این صنعت باشد. البته با بوییدن رایحه این محصول متوجه می‌شویم او فقط از تجربه استفاده نمی‌کند، بلکه نگاهی احساسی و هیجان‌محور به ترتیب قرار گرفتن نت‌ها دارد.

عطر زنانه نبیولوس بودیسیا د ویکتوریس (Nebulous Boadicea the Victorious) کاماپرس

عطر زنانه گود گرل رابی اسپارکل کارولینا هررا (Good Girl Ruby Sparkle Carolina Herrera)

قرار گرفتن رابی اسپارکل گود گرل در لیست گران‌قیمت‌ترین عطرها ثابت می‌کند که همه عطرهای لوکس رایحه متفاوت و جدیدی ندارند بلکه برخی از آن‌ها صرفا به‌خاطر طراحی شیشه و بسته‌بندی تجملی‌تر، ارزشی به‌اندازه 142 میلیون و 223 هزار تومان را به خود اختصاص داده‌اند.

بدنه این عطر که در نسخه محدود به‌مناسبت 40 سالگی کارولینا هررا متولد شد، با چندین جواهر در رنگ‌های قرمز و صورتی از برند سواروسکی پوشانده شده تا همراه با آکوردهای چوبی و تند خود، نمایش چشم‌گیری از جسارت و درخشش زن مدرن داشته باشد.

عطر زنانه گود گرل رابی اسپارکل کارولینا هررا (Good Girl Ruby Sparkle Carolina Herrera) کاماپرس

عطر زنانه هاسو بودیسیا د ویکتوریس (Hasu Boadicea the Victorious)

آخرین عطر معرفی‌شده در این گزارش نیز متلعق به کریستین پروونزانو است که حدود 126 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. این عطر که نت‌های پایه آن را صنوبر، نعناع هندی، عنبر، مشک، فلفل و خزه شکل داده از جدیدترین تولیدات برند ویکتوریوس است که در سال 2022 به‌مناسبت جشن چینی خرگوش عرضه شد تا بتوانیم عطری به لطافت ابریشم، مشابه با لباس‌های خانواده‌های سلطنتی چین را استشمام کنیم.

عطر زنانه هاسو بودیسیا د ویکتوریس (Hasu Boadicea the Victorious) کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشانعطرشهایلند بیوتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز